در رویداد اپل معرفی شد: مک بوک ایر با صفحه نمایش رتینا

0
509

مک بوک ایر با صفحه نمایش رتینا

کالاسودا – اپل در جریان ایونت امروز خود از محصول جدید مک بوک ایر خود با صفحه نمایش رتینا رونمایی کرد که پایه قیمت آن از 1120 دلار آغاز خواهد شد.

اپل چندین سال پیش این لپ تاپ را معرفی کرده بود و اکنون پس از سال ‌ها عرضه مک ‌بوک ایر با صفحه ‌نمایش 768 پیکسل، سرانجام مک ‌بوک ایر 2018 را به رزولوشن بالاتر مجهز کرده است و آن را به صفحه نمایش رتینا مجهز کرده است. صفحه نمایش مک ‌بوک ایر جدید ۱۳.۳ اینچی بوده و حاشیه ‌های باریک تری نسبت به مدل پیشین خود و لپ تاپ دیگر شرکت ها دارد. صفحه نمایش رتینا این امکان را به این لپ تاپ جدید اپل داده است که  وضوح صفحه نمایش را با کیفیت چهار برابری و 4 میلیون پیکسل نسبت به مدل های پیشین در اختیار کاربران بگذارد.

مشخصات فنی مک بوک ایر 2018 چیست؟

مک بوک ایر جدید دارای دو پورت USB-C است و جک هدفون 3.5 میلی متری دارد. وزن این لپ تاپ تنها 2.75 پوند است که سبک تر از مدل مک بوک ایر قبلی است که 2.96 پوند وزن داشت. یکی از ویژگی های جذاب این لپ تاپ، وجود Touch ID است که امنیت بالای این لپ تاپ را تامین می کند. این لپ تاپ دارای همان تراشه ای که مدل های مک بوک پرو iMac سال گذشته از آن بهره برده بودند. تاچ آدی ای این لپ تاپ در سمت راست کیبورد قرار دارد و کاربر با کمک آن قادر است لپ تاپ خود را سریع آنلاک کرده و پرداخت های الکترونیک خود را به لطف چیپیست Apple T2 به سادگی انجام دهد.

مک بوک ایر با صفحه نمایش رتینا

طراحی مک بوک ایر جدید چگونه است؟

این دستگاه از نظر طراحی شبیه به طراحی استاندارد سری ایر است و دارای کیبورد نسل سوم و مکانیزم Butterfly است، به این معنی که بسیاری از باگ های اخیر لپ تاپ های پرو که طی دو سال اخیر عرضه شده بودند را برطرف کرده است. همچنین کاهش وزن این لپ تاپ نسبت به مدل های قبلی 17 درصد کاهش داشته و ضخامت ان نیز به 15.6 میلی متر رسیده است. تراشه این لپ تاپ از نوع پردازنده نسل هشتمی و دو هسته ‌ای Core i5 اینتل مجهز شده است. مدل اصلی این لپ تاپ دارای ۱۶ گیگابایت رم و تا 128 گیگابایت حافظه پرسرعت SSD نیز وجود دارد که پایه قیمتی آن با توجه به مدل و مشخصات فنی از پایه قیمتی 1120 دلار شروع خواهد شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها