طراح مک لارن F1 به کمک یک شرکت تازه کار رفت

0
1431
طراح مک لارن F1 به کمک یک شرکت تازه کار رفت

طراح مک لارن F1 به کمک تیم توسعه هایپرکار الکترونیکی دندروبیوم D-1 رفت. این تیم خودرو سازی وعده داده است با وجود تمام مشکلات این خودرو جذاب در بریتانیا ساخته شود. نمونه آزمایشی این طرح XP-2 نام دارد.

طراح مک لارن F1 پیتر استیونز نام دارد، این فرد طراح بسیاری از خودرو های مشهور دیگر نیز بوده که در این میان می توان به جگوار XJR-15 اشاره کرد. به طور کلی طراح مک لارن F1 یکی از مشهور ترین افراد در میان طراحان دنیای خودرو سازی به شمار می رود.

طراح مک لارن F1 تاثیر بسیار زیادی روی این خودرو نخواهد داشت، اما به طور کلی حضور این شخص باتجربه در این شرکت نوپا بریتانیایی می تواند تجربه و افتخاری قابل توجه برای این استارتاپ باشد و آن ها بتوانند از شهرت طراح مک لارن F1 به خوبی استفاده کنند.

عقیده این طراح مشهور در مورد فعالیت خود در تیم توسعه هایپرکار الکترونیکی دندروبیوم D-1

طراح مک لارن F1 در مورد تاثیر خود روی این خودرو بیان کرده  تغییرات کوچک اعمال شده توسط من روی خودروی D-1 باعث شده XP-2 دارای جریان هوای بهتر و همچنین جذابیت روانی یک هایپرکار الکتریکی باشد.

بر اساس ادعای مالک این کمپانی که شرکت سنگاپوری وندا الکتریک است، این خودرو قدرت خارق‌العاده‌ی 1800 اسب بخاری و گشتاور 2000 نیوتون متری خواهد داشت. بر اساس اخبار موجود وزن نهایی خودروی حدود 1750 کیلوگرم خواهد بوذ

دندروبیوم D-1 قصد دارد مانند تمام شرکت های خودرو سازی با تکامل خود بپردازد، حال باید دید این شرکت چه برنامه های برای توسعه خود خواهد داشت و حضور افراد مشهور چه تاثیری روی این شرکت دارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها