میان رده اچ تی سی به زودی در بازار موبایل قدرتنمایی می کند

0
651

کالاسودا- طرحی اولیه از میان رده سال آینده اچ تی سی خبر از یک گوشی دو دوربینه را به کاربران می دهد. کمپانی تایوانی اچ تی سی که در سال های اخبر همراه با کمپانی سونی روند نزولی عجیبی را پیش گرفته است سعی دارد  در سال آینده گوشی های قدرتمند تری را روانه بازار فروش کند از این رو به نظر می رسد نسخه میان رده این برند پرطرفدار که سری لایف نامیده می شود بتواند برخی نیاز های کاربران را برطرف کند. اچ تی سی یو ۱۲ لایف این میان رده است که برخی از ویژگی ها یک پرچم دار را نیز به همراه خواهد داشت.

اچ تی سی تقریبا یک کمپانی شکست خورده در حوزه گوشی های هوشمند است اما در سال های اخیر برخی گوشی های بسیار خوبی را روانه بازار کرده است و اگر این برند در تمام کشور ها جهان عرضه می شد بدون شک شرایط بهتری را تجربه می کرد . طرح اولیه از اچ تی سی یو ۱۲ لایف دو نکته را می تواند به اطلاع کاربران برساند و اولین موضوع استفاده از دو لنز دوربین در بخش دوربین اصلی است. اچ تی سی هنوز این خبر را تایید نکرده است و به نظر می رسد که در این میان رده از دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و لنز ۵ مگاپیکسلی به عنوان لنز تله فوتو شرایط بسیار خوبی را برای کاربران آماده می کند.

اچ تی سی یو ۱۲ لایف از نظر دوربین پیشرفت بسیار خوبی را در مقایسه با نسخه قدیمی خود خواهد داشت . با توجه به طرح اولیه شاهد حسگر اثر انگشت بر روی قاب اصلی این میان رده قدرتمند نیستیم و بدون شک این کمپانی تایوانی حسگر اثر انگشت میان رده خود را بر روی قاب پشتی قرار خواهد داد. همانطور که بیان شد هنوز اچ تی سی خبری را در مورد این گوشی هوشمند بیان نکرده است اما به نظر می رسد برخی از ویژگی های این میان رده زیبا به قابل پیشبینی باشد.

اچ تی سی یو ۱۲ لایف به نظر می رسد یک میان رده با صفحه نمایش بسیار بزرگ باشد که حداقل باید شاهد یک موبایل شش اینچی باشیم . از طرفی اچ تی سی برای رقابت با برند های دیگر مجبور است از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی استفاده کند و همچنین رم نرم افزاری ۴ گیگابایتی قابل پیشبینی خواهد بود . اما نکته قابل توجه باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری است که یکی از نقاط ضعف همیشگی میان رده اچ تی سی را می تواند برطرف کند.

اچ تی سی یو ۱۲ لایف در بخش پردازنده کمی نگران کننده خواهد بود زیرا حضور یک دوربین با کیفیت و حافظه داخلی و رم نرم افزاری بالا این انتظار را ایجاد می کند که یک پردازنده ضعیف تر برای این میان رده در نظر گرفته شود و این احتمال وجود دارد اچ تی سی از اسنپدارگون ۶۳۶ استفاده شود

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها