میان رده های جدید سامسونگ بازار موبایل را متحول می کنند

0
918
میان رده های جدید سامسونگ بازار موبایل را متحول می کنند

میان رده های جدید سامسونگ با ویژگی های جالب توجه وارد بازار جهانی می شود. این کمپانی کره ایی در شش ماه گذشته با کاهش فروش گوشی های موبایل خود مواجه شده در نتیجه اولین تغییر را متوجه میان رده های خود کرده و قصد دارد میان رده های سری M را روانه بازار فروش کند. امروز خبری منتشر شد که اخباری را در مورد میان رده های جدید سامسونگ در اختیار کاربران قرار می دهد.

مدتی پیش یکی از محصولات سری M برخی از مشخصات خود را در اختیار کاربران قرار داد. این گوشی هوشمند که با کد SM-M205F در بسیاری از وب سایت ها قرار گرفته بود به نظر با نام سامسونگ گلکسی M20 روانه بازار فروش می شوند. در نتیحه به نظر می رسد باید شاهد عرضه محصولات دیگر این برند با نام M10 و M30 نیز باشیم.

با توجه به اخبار موجود سه گوشی هوشمند در میان موبایل های سری M قرار دارند. گوشی هوشمند SM-M105F در دو نسخه روانه بازار فروش می شود و شاهد نسخه های 16 و 32 گیگابایتی در رنگ های خاکستری و آبی خواهیم بود. موبایل SM-M205F نیز دو نسخه 32 و 64 گیگابایت دارد و این محصول نیز با دو رنگ در اختیار کاربران قرار می گیرد، SM-M305F نیز گران ترین محصول این دسته بندی قرار می گیرد که حافظه داخلی های 64 و 128 گیگابایتی را شامل می شود.

سری A سامسونگ نیز در سال های اخیر بدون شک بهترین میان رده های سامسونگ را روانه بازار فروش کرده است، این سری از گوشی های موبایل از نظر قیمت یک قدم با پرچمداران سامسونگ فاصله دارد ، SM-A305F ارزان ترین گوشی این سری محسوب می شود، این گوشی موبایل در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی و در چهار رنگ روانه بازار فروش می شود، سامسونگ رنگ های مشکی، سفید، آبی  و قرمز را برای این محصول در نظر گرفته و گوشی SM-A505F نیز با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی و با چهار رنگ یاد شده روانه بازار فروش می شود.میان رده های جدید سامسونگ با چه قیمی روانه بازار فروش می شوند؟

میان رده های جدید سامسونگ با چه قیمتی روانه بازار فروش می شوند؟

اطلاعات زیادی در مورد این محصولات منتشر نشده است اما بدون شک قیمت، یک بخش تاثیرگذار در این بخش به شمار می رود. گوشی های سری A سامسونگ با قیمتی کمتر از پرچمداران عرضه می شوند. همچنین باید منتظر برخی از ویژگی های یک پرچمدار در این گوشی هوشمند نیز باشیم.
به نظر می رسد گران ترین گوشی سری A سامسونگ قیمتی در حدود 700 دلار داشته باشد و پس از گوشی های این سری شاهد حضور سری M  باشیم. این احتمال نیز وجود دارد که گوشی های سری M با ویژگی های بسیار عالی در مقایسه با سایر موبایل های خوش قیمت موجود در بازار، تضمین کننده فروش بالای محصولات این برند کره ای باشند.
اعلام این خبرها نشان می دهد سامسونگ نسبت به میان رده های هوآوی به خوبی واکنش نشان داده است؛ تا سال گذشته گوشی های پرچمدار با حافظه داخلی های 64 و 128 گیگابایتی روانه بازار فروش می شدند اما هوآوی چند ماه پیش، پا را یک قدم فراتر گذاشت و میان رده هایی با حافظه داخلی بالاتر را روانه بازار فروش کرد. در این میان سامسونگ نیز بازار گوشی های میان رده را رها نکرد و سعی دارد با ویژگی های متنوع، این رقابت را هیجان انگیزتر کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها