چرا گوشی میت 20 لایت بخریم؟ بررسی ابعاد مختلف این گوشی میان رده

0
1161
چرا گوشی میت 20 لایت بخریم؟ بررسی ابعاد مختلف این گوشی میان رده

مدتی پیش گوشی های سری میت 20 هواوی رونمایی شدند. در این بین، میان رده جذاب هواوی توانست در فرصتی کوتاه طرفداران بسیاری به دست آورد. امروز قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا گوشی میت 20 لایت بخریم؟ برای بررسی این موضوع با ما همراه باشید.

باتری های بسیار خوب سری میت هواوی

یکی از ویژگی های تاثیرگذار در مورد گوشی های سری میت، باتری بسیار خوب این گوشی های هوشمند است. هواوی برای این گوشی هوشمند باتری 3750 میلی آمپری را در نظر گرفته است که برای یک گوشی موبایل با صفحه نمایش 6.3 اینچی و پردازنده 12 نانومتری بسیار مناسب بوده و شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند.

زمانی که سوال چرا گوشی میت 20 لایت بخریم؟ مطرح می شود می توان به مقایسه این محصول با میت 10 لایت نیز پرداخت؛ گوشی هوشمند میت 10 لایت با پردازنده 16 نانومتری و صفحه نمایش 5.9 اینچی توانست باتری خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد، با این وجود انتظار می رود گوشی میت 20 لایت نیز مورد تایید کاربران قرار گیرد.

صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت؛ مهم ترین ویژگی سری میت هواوی

مهم ترین ویژگی سری میت هواوی، صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت این محصول است، البته میت 20 لایت و صفحه نمایش این گوشی هوشمند زمانی اهمیت پیدا می کند که این محصول را با میان رده های سایر برندها مقایسه کنیم. در حال حاضر علاوه بر برند هواوی می توان از برند شیائومی نیز یاد کرد که گوشی های با صفحه نمایش بزرگ را روانه بازار فروش می کند. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ال تی پی اس و نسبت تصویر 19.5 به 9 روانه بازار فروش می شود.قیمت مناسب؛ عاملی مهم در بررسی سوال چرا گوشی میت 20 لایت بخریم؟

قیمت مناسب؛ عاملی مهم در بررسی سوال چرا گوشی میت 20 لایت بخریم؟

در سال جاری یکی از مهم ترین عامل ها برای خرید گوشی موبایل، قیمت آن محصول است. گوشی موبایل میت 20 لایت قیمتی در حدود 300 یورو دارد و به نظر می رسد در برخی از مناطق که پرچمداران هواوی با قیمتی بسیار بالا در اختیار کاربران قرار می گیرند، این گوشی هوشمند بتواند فروش خوبی را کسب کند و به نوعی جایگزین پرچمدار این برند چینی شود.

در بازار ما نیز پس از گران شدن گوشی های هوشمند، گوشی های میت 10 و میت 10 پرو جای خود را به نسخه لایت خود دادند و بر اساس همین موضوع میت 10 لایت جایگزین مناسبی برای پرچمداران میت 10 در بازار موبایل شد.

دوربین؛ پیشرفت خوب هواوی در این بخش

چند سال پیش گوشی های هوشمند هواوی با دوربین هایی ضعیف تر از برندهای دیگر روانه بازار فروش می شدند اما هواوی توانست سال گذشته گوشی های موبایل با کیفیت بسیار خوب را در اختیار کاربران قرار دهد. از این رو می توان انتظار گوشی های هوشمند باکیفیتی را در بخش دوربین از این برند داشت. هواوی در این گوشی هوشمند از چهار لنز استفاده کرده است تا بتواند قابلیت عکسبرداری بوکه را در هر دو دوربین این گوشی هوشمند ایجاد کند.

در پاسخ به سوال چرا گوشی میت 20 لایت بخریم؟ علاوه بر موارد یاد شده، می توان با ذکر مواردی دیگر، از این گوشی هوشمند به عنوان یکی از برترین گوشی های موبایل در سال جاری یاد کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها