گوشی های هوشمند میت 20 پرو با مشکلی اساسی رو به رو شده اند

0
992
گوشی های هوشمند میت 20 پرو با مشکلی اساسی رو به رو شده اند

گوشی های هوشمند میت 20 پرو با مشکلی اساسی رو به رو شده اندکالاسودا- مشکل گوشی های هوشمند میت 20 پرو دردسر ساز شد. کمپانی هوآوی به سرعت به این موضوع واکنش نشان داده و به صورت رسمی اعلام کرد گوشی های هوشمندی که با این مشکل رو به رو شدند را به صورت رایگان تعویض می کند. مشکل گوشی های هوشمند میت 20 پرو در بخش صفحه نمایش است، مشکلی که باعث سبز شدن پنل صفحه نمایش در گوشه های این پرچمدار می شود.

مشکل گوشی های هوشمند میت 20 پرو در بیشتر کشور های اروپایی وجود دارد

در روز های اول این موضوع در کشور های بریتانیایی مطرح شد و مدیر هوآوی اعلام کرد که این موضوع توسط  مرکز خدمات مشتریان این برند برطرف خواهد شد، موضوعی که از ابتدا مشخص بود به صورت رسمی اعلام نشده و صحبت هایی از زبان مدیران هوآوی است. حال به نظر می رسد میت 20 پرو هایی که در کشور فنلاند با مشکل رو به رو شده اند به صورت رایگان تعویض می کند.

گوشی های هوشمند میت 20 پرو با مشکلی اساسی رو به رو شده اند

هوآوی فنلاند در این زمینه چه صحبت هایی انجام داده است؟

این کمپانی اعلام کرد که مشکل سبز شده صفحه نمایش در گوشی های میت 20 پرو حل نشدنی به نظر می رسد و اگر کاربری مشکل نمایشگر دارد، دستگاهش بدون هزینه تعویض می شود. البته در این بخش صحبتی در مورد سبز شدن این صفحه نمایش قدرتمند ندارد و باید این موضوع را بررسی کرد که احتمال وجود مشکلاتی دیگر در این صفحه نمایش وجود دارد و هوآوی فنلاند نمی خواهد این موضوع را رسانه ایی کند.

البته این موضوع تنها در کشور فنلاند مطرح نیست و در بریتانیا نیز اعتراض هایی در مورد تعویض گوشی های هوشمند میت 20 پرو کاربران صورت گرفته و بدون شک کمپانی هوآوی این موضوع را به سرعت پیگیری خواهد کرد. این برند چینی که به تازگی جایگاه دوم خود در میان پرفروش ترین برند های موبایل را تثبیت کرده است هیچ علاقه ایی به وجود مشکل در میان پرچمداران خود ندارد، مشکلی که به نظر می رسد بخش از آن مربوط به کمپانی سازنده این صفحه نمایش ها است.

پنل های صفحه نمایش میت 20 پرو توسط دو شرکت در اختیار برند هوآوی قرار گرفته که شامل ال جی و BOE است. در این میان پنل هایی که برای BOE بوده با مشکلی رو به رو نشده و در مقابل پنل هایی کمپانی ال جی این حواشی را ایجاد کرده است. حال باید منتظر صحبت های مدیران هوآوی باشیم که در مورد این مشکل چه صحبت هایی را انجام می دهند، بدون شک هوآوی علاقه ایی به این موضوع که یک پرچمدار با مشکل جدی صفحه نمایش در میان کاربران داشته باشد به هیچ وجه نخواهد داشت.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها