نارضایتی ایرانی ها از اینترنت

0
103

بیشترین نارضایتی ایرانی ها از خدمات ارتباطاتی به اینترنت باز می گردد و شکایت آن ها از وضعیت اینترنت در سامانه 195 به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، طبق گزارش‌های ماهانه در سامانه سپاس رگولاتوری، بیش‌ترین شکایات ثبت‌شده طی سه ماه تابستان سال جاری مربوط به اینترنت بوده است.

بنابراین گزارش، شکایت هایی که در این سامانه به ثبت می رسند در حوزه‌های کاری شامل اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان و سرویس ارزش افزوده است که بیش‌ترین شکایت مشترکین در شهریورماه ۱۳۹۸ در حوزه اینترنت بوده که ۴۶.۴ درصد کل آمار شکایات را به خود اختصاص داده است.

این در حالی است که طبق آمار اعلام شده از سوی رگولاتوری در این مورد، تعداد کل شکایت‌های ثبت‌شده در شهریورماه معادل ۹۱۶۰ بوده است که نسبت به مرداد ماه و تیر ماه سال جاری ۱۰.۴ درصد کاهش داشته است.

براساس اعلام سامانه سپاس، شکایات ثبت‌شده در حوزه اینترنت بیش‌ترین تعداد شکایات و سرویس ارزش افزوده، کم‌ترین شکایات را در طول سه ماه تابستان سال جاری داشته است.  این در حالی است که شکایات مربوط به اینترنت، تشعشعات، دفاتر پیشخوان، و سرویس ارزش افزوده در ماه شهریور، نسبت به ماه‌ مرداد کاهش و شکایات مربوط به تلفن ثابت، تلفن همراه و خدمات پستی افزایش داشته است.

نکته جالب توجه این آمار، شکایت کم ایرانی ها از سرویس های خدمات ارزش افزوده است. علیرغم مشکلات زیادی که این سرویس ها برای مشترکان تلفن همراه ایجاد کرده و هزینه هایی که برای آن ها تراشیده اند هنوز کمترین میزان شکایات مختص این سرویس هاست. البته این آمار پس از آن اعلام شده که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات راه حل *800# را برای خروج از این سرویس ها اعلام کرد. این آمار نشان می دهد که مشترکان بسیاری با استفاده از این راه حل توانسته اند از میزان هزینه هایی که سرویس های خدمات ارزش افزوده برای آنها می تراشند بکاهند و به همین دلیل است که شکایات از این حوزه کاهش یافته است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها