معرفی بهترین نرم افزارهای قابل حمل ویندوز

0
642
معرفی بهترین نرم افزارهای قابل حمل ویندوز

نرم افزار های قابل حمل یا همان نرم افزار های پرتابل محبوبیت بسیار زیادی دارند. این نرم افزار ها به شما این امکان را می دهند که بدون نیاز به نصب خاصی و تنها کلیک روی آیکون نرم افزار آن را اجرا کنید، این نرم افزار ها حجم کمی دارند و به سادگی می توان آن ها را در حافظه فلش ذخیره کرد. حال در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین نرم افزارهای قابل حمل ویندوز بپردازیم.

معرفی نرم افزار Search Everything

این نرم افزار را باید یک ابزار شگفت انگیز دانست که می توان در میان فایل های بسیار نرم افزار یا فایل مورد نیاز خود را انتخاب کرد، این نرم افزار رایگان است و امکان سفارشی سازی نرم افزار نیز وجود دارد و می توانید بر اساس زمان، کلید واژه و .. آن ها را پیدا کنید.

رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و اگر اطلاع زیادی در مورد دانش کامپیوتر ندارید می توانید تمام نیاز های شما را برای سیستم ها و کامپیوتر های مختلف برطرف کند.

معرفی نرم افزار Search Everything

بررسی نرم افزار ++Notepad

یکی از مواردی که در طور روز به آن نیاز دارید ویرایش فایل های متنی است. این نرم افزار بهترین عنوان پرتابل به شمار می رود. نرم افزار ++Notepad مانند بسیاری از ابزار های ویرایش متن رابط کاربری ساده ای دارد و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

بررسی نرم افزار++ Notepad

نسخه پرتابل Google Chrome برای ویندوز

با استفاده از مرورگر گوگل می توانید به وب گردی بپردازید، نسخه پرتابل این نرم افزار مانند نسخه اصلی است و ظاهری اینچنین دارد، زمانی که از این مرورگر استفاده کنید و به حساب کاربری خود متصل شوید می توانید به تمام اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید.

نسخه پرتابل Google Chrome برای ویندوز

نرم افزار پرتابل فشرده سازی فایل ها

7-zip را باید بهترین نرم افزار فشرده سازی فایل برای افرادی که قصد استفاده از نرم افزار های پرتابل را دارند، به شمار می رود. این نرم افزار به صورت رایگان است و نسبت فشرده سازی بالا و مدیریت فایل هایی قدرتمندی دارد، این نرم افزار قابل حمل به صورت متن باز است.

نرم افزار پرتابل فشرده سازی فایل ها

معرفی نرم افزار VLC Media Player

VLC Media Player را باید یکی از سریع ترین و قوی ترین نرم افزار های پخش ویدئو دانست، این نرم افزار قابل حمل می تواند فرمت های بسیاری را پخش کند و از این رو تمام نیاز های شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کند. از این رو اگر قصد ایجاد پوشه ای برای بهترین نرم افزار های اندرویدی پرتابل را دارید این نرم افزار بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

معرفی نرم افزار VLC Media Player

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها