نرم افزار AirBrush ؛ ابزاری جذاب برای ویرایش تصاویر

0
259
نرم افزار AirBrush ؛ ابزاری جذاب برای ویرایش تصاویر

نرم افزار ویرایش تصاویر AirBrush یکی از جذاب ترین اپلیکیشن های گوشی های هوشمند اندروید است. این نرم افزار میلیون ها بار توسط کاربران دریافت شده و در استور رسمی گوگل امتیازهای بسیار خوبی را کسب کرده است. این نرم افزار توسط استودیوی Meitu Technology توسعه پیدا کرده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. نرم افزار ویرایش تصاویر AirBrush قابلیت های بسیار زیادی دارد که در این بخش به بررسی آن ها می پردازیم.

افکت ها و فیلتر های بسیار زیاد برای تصاویر

رابط کاربری نرم افزار ویرایش تصاویر AirBrush بسیار ساده است و به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد. پس از نصب این نرم افزار نیاز است که ایمیل خود را ثبت کرده یا از طریق حساب کاربری گوگل یا فیسبوک وارد نرم افزار شوید. هدف اصلی این نرم افزار را باید ساخت تصاویر بسیار زیبا با استفاده از قابلیت های بیشمار آن ها دانست. این ویژگی ها مانند پاک کردن جوش و لک های روی صورت را می تواند به سادگی برطرف کند. سفید کردن دندان ها، روشن کردن رنگ چشم ها ووو از دیگر فیلتر های این نرم افزار بسیار جذاب است.نرم افزار ویرایش تصاویر AirBrush یکی از جذاب ترین اپلیکیشن های گوشی های هوشمند اندروید است

لینک دانلود نرم افزار ویرایش تصاویر AirBrush از استور رسمی گوگل برای گوشی های اندروید

در کنار موارد یاد شده برخی از این ویژگی های باعث افزایش سرعت کاربران در ایجاد تصاویر جذاب و اشتراک آن ها می شود. با استفاده از این نرم افزار می توانید پس از تغییرات مورد نیاز در مورد مشکلات پوستی و ویرایش رنگ پوست و… آن ها را به صورت مستقیم در نرم افزار های شبکه های اجتماعی به اشتراک قرار دهید.با این وجود انتخاب بهترین ابزار برای ویرایش تصاویر بسیار سخت یا بهتر بگوییم غیر ممکن است و پیشنهاد می کنیم اگر از علاقه مندان این سبک نرم افزار ها هستید تجربه آن را از دست ندهید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها