نسخه جدید مرورگر کروم با قابلیت های بسیار هیجان انگیز در راه است

0
227
نسخه جدید مرورگر کروم با قابلیت های بسیار هیجان انگیز در راه است

نسخه 74 مرورگر کروم فردا در اختیار کاربران قرار می گیرد. این نسخه از مرورگر جذاب کروم شامل حالت تاریک در ویندوز یا همان Dark Mode است که این روز ها به شدت مورد استقبال کاربران قرار می گیرد. در کنار این ویژگی پشتیبانی پشتیبانی از کلید های مدیا در PiP و … از موارد دیگر در اختیار کاربران قرار می گیرد و در این بخش قصد داریم به مرور ویژگی های نسخه جدید مرورگر کروم بپردازیم.

مرورگر کروم این روزها بخشی از نرم افزار های ثابت کاربران دنیای فناوری را تشکیل می دهد. از این رو کروم نیز با افزودن قابلیت های جدید و مورد نیاز آن ها این موضوع را تثبیت می کند. همانطور که بیان شد نسخه 74 این مرورگر قابلیت های بسیار زیادی خواهد داشت که قصد مرور آن را داریم اما این موضوع را در نظر داشته باشید که ممکن است برخی از این قابلیت ها در نسخه 74 رونمایی نشود و به نسخه آینده این مرورگر محبوب واگذار شود.

حالت Dark Mode برای ویندوز

نسخه 73 مرورگر کروم شامل حالت Dark Mode برای مک بود و حالا در نسخه 74 شاهد این قابلیت برای ویندوز خواهیم بود. موضوعی که در کنار این قابلیت جذابیت بسیاری دارد اعلام این قابلیت است که اگر شما در ویندوز خود نیز این قابلیت را فعال کرده اید مرور گر کروم نیز به آن احترام می گذارد و از آن پشتیبانی می کند تا مشکلی برای شما ایجاد نشود.

مسدود کردن تشخیص حالت Incognito

بخش Incognito در مرورگر کروم اهمیت بسیاری برای کاربران دارد و از طریق آن ها می توان وارد وب سایت های مختلف شده و کاربر را نمی توان ردیابی کرد. با این وجود برخی سایت ها دسترسی های کاربران را در این بخش مشاهده می کنند، حال در نسخه 74 این امکان برای وب سایت های به طور کامل غیر ممکن می شود، البته این احتمال وجود دارد قابلیت یاد شده در نسخه 74 منتشر نشود و شاهد این ویژگی بسیار کاربردی در نسخه آینده مرورگر کروم باشیم.نسخه 74 مرورگر کروم فردا در اختیار کاربران قرار می گیرد

پشتیبانی از کلید های مدیا هنگام پخش ویدئو در حالت تصویر در تصویر

موضوع دیگری که در این به روز رسانی بسیار بزرگ منتشر می شود بخش پشتیبانی از کلید های مدیا هنگام پخش ویدئو در حالت تصویر در تصویر است. با استفاده از این قابلیت می توانید ویدئو ها را از تب موجود خارج کرده و می توانید آن را در بخش های دیگر به صورت شناور مشاهده کنید. این قابلیت در حال حاضر توسط تلگرام منتشر شده و استقبال بسیار خوبی دارد. در این قابلیت شما می توانید یک ویدئو را مشاهده کرده و به مرور صفحات شخصی خود بپردازید.

پشتیبانی از محتوای لینوکس

قابلیت های پشتیبان گیری و بازیابی جدیدی برای این مرورگر در نظر گرفته شده است که در نسخه لینوکس کاربران می توانند از آن استفاده کنند. با انتشار این قابلیت کاربران به سادگی می توانند به بازیابی اطلاعات مرورگر خود بپردازنند. این بخش شامل تمام فایل ها و نرم افزار های نصب شده نیز می شود.

پشتیبانی صوتی برای نرم افزار های لینوکس

تاکنون برنامه های لینوکس از پشتیانی صوتی بهره مند نبودند، اما به نظر می رسد در نسخه جدید مروگر کروم این قابلیت نیز در اختیار کاربران قرار گیرد. با استفاده از این ویژگی پخش کننده های موسیقی و ویدئو شرایط بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهند.نسخه جدید مرورگر کروم

افزایش سرعت پردازنده گرافیکی در برنامه های کاربردی لینوکس

بر اساس اخبار منتشر شده این بخش به مرور توسعه پیدا خواهد کرد و به نظر می رسد این موضوع در نسخه 74 محدود به بخش کروم باکس ها باشد. بایان وجود باید منتظر گسترش این ویژگی جذاب که باعث افزایش سرعت استفاده از مرورگر می شود باشیم.

جستجوی نرم افزار ها و نصب آن ها در لینوکس

این ویژگی در لینوکس باعث می شود که نرم افزار ها لینوکس را مستقیم نصب و راه اندازی کنید.این موضوع باعث می شود که به برنامه های جدید لینوکس دسترسی بسیار ساده پیدا کرده و بتوانید از آن ها بهره مند شوید.

در کنار موارد یاد شده ویژگی های دیگری نیز به احتمال زیاد در اختیار کاربران قرار می گیرد. تا ساعاتی دیگر این نسخه منتشر می شود و باید دید کدام وعده های گوگل در این نسخه محقق می شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها