نسخه جدید و جذاب بازی Minecraft سال آینده وارد بازار می شود

0
1590
نسخه جدید و جذاب بازی Minecraft سال آینده وارد بازار می شود

نسخه جدید و جذاب بازی Minecraft سال آینده وارد بازار می شودکالاسودا_  به تازگی خبری منتشر شده که نشان می دهد کمپانی سازنده بازی Minecraft تصمیم دارد تا سال آینده نسخه جدیدی از این بازی را به بازار عرضه کند.

نسخه جدید بازی Minecraft

دنیای بازی Minecraft باز هم قرار است به وسعت آن اضافه شود. خبری به تازگی از سوی توسعه دهنده بازی یعنی شرکت موهانگ منتشر شد ، نشان می دهد که آن ها در حال ساخت نسخه جدیدی از این بازی هستند. اسم این بازی جدید Minecraft : Dungeons خواهد بود که کاربران جلوه ای تازه از این بازی را مشاهده خواهند کرد.

سبک نسخه جدید بازی Minecraft

این شرکت اعلام کرده نسخه جدید دارای سبک ماجراجویی و پر از سکانس های حساس و هیجان انگیز است. شما در حین انجام بازی با سلاح های متفاوت و تازه آشنا می شوید که می تواند برای شما جذاب باشد و با کمک آن افراد شرور این بازی را از بین می برید. شما در این بازی در دریاچه ها ، باتلاق ها و معدن های بسیاری به جنگ خواهید پرداخت.

نسخه جذاب و اعتیادآور

اضافه شدن بخش سیاه چال به این بازی می تواند جذابیت آن را ده برابر کند اما به نظر می رسد که این بازی می خواهد چارچوب بهتر و شیک تری داشته باشد. شما می توانید در بازی به صورت تکی یا با دوستان خود تا ظرفیت چهار نفر بازی کنید. این بازی می توان گفت بسط داده شده ی بازی اصلی Minecraft است و کاربران از آن لذت خواهند برد. گفته شده که این بازی در سال آینده برای PC به بازار عرضه شود.

توضیحاتی در مورد بازی Minecraft

Minecraft یک بازی ویدیویی در سبک « Sand Box » است. سند باکس سبکی از بازی است که در آن گیمر آزادی عمل کامل دارد و خود انتخاب می کند ” کی ” ، ” کجا ” و ” چگونه ” بازی را ادامه دهد. Minecraft توسط یک بازی ساز سوئدی به نام Markus Persson ملقب به Notch طراحی و ساخته شد. سپس این بازی توسط کمپانی Mojang به طور کامل ارتقا یافت و به بازار عرضه شد.

جنبه خلاقانه و سازندگی Minecraft ، به گیمر اجازه می دهد که ساختار های مد نظرش را با مکعب هایی سه بعدی و با طرح های بسیار متنوع بسازد. اما زیبایی و جذابیت بازی به همین آپشن پیش پا افتاده ختم نمی شود. بازی ” مود ” ها و یا به عبارت دیگر حالت های متنوعی برای بازی به کاربر ارائه می دهد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها