نسخه 5G گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو؛ قدرتنمایی غول چینی

0
409
نسخه 5G گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو؛ قدرتنمایی غول چینی

به زودی نسخه 5G گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو وارد قاره اروپا می شود. این گوشی هوشمند کمتر از یک ماه دیگر به صورت رسمی رونمایی می شود و به نظر می رسد این نسخه از پرچمدار هواوی نیز در بازار اروپا شرایط جالبی را ایجاد خواهد کرد.

به تازگی اخباری منتشر شده است که نشان می دهد هواوی قصد دارد این گوشی پرچمدار را با قیمتی بسیار بالا روانه بازار فروش کند و عرضه آن به صورت رسمی تنها در اروپا خواهد بود. البته هواوی قیمت نسخه 5G گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو را به صورت رسمی اعلام نکرده است. هواوی مدتی پیش چیپست مودم 5G خود را با نام Barong 5000 به صورت رونمایی کرد. این مودم سرعت بسیار بالاتری در مقایسه با مودم کمپانی کوالکام به همراه خواهد داشت. حال باید دید رونمایی از نسخه 5G گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو با چه استقبالی رو به رو خواهد شد.

حضور پردازنده قدرتمند کایرین 980 در نسخه 5G گوشی هواوی پی 30 پرو

کمپانی هواوی نسخه 5G گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو را با پردازنده کایرین 980 روانه بازار فروش می کند. این پردازنده فوق حرفه ای، بهترین گزینه برای پردازنده این گوشی هوشمند خواهد بود. پردازنده هفت نانومتری کایرین 980 و مودم جدید این کمپانی مشهور بدون شک مورد تایید کاربران سراسر جهان قرار خواهد گرفت.حضور پردازنده قدرتمند کایرین 980 در نسخه 5G گوشی هواوی پی 30 پرو

جالب است بدانید این مودم می تواند سرعت باورنکردنی 6.5 گیگابایت بر ثانیه را برای گوشی های هوشمند این برند به همراه آورد. سرعت این مودم 1.5 گیگابایت بیشتر از مودم کمپانی کوالکام است. بدون شک این موضوع در کشورهایی که بستر سرعت بسیار بالایی برای اینترنت فراهم است، یک خرید قابل توجه خواهد بود.

نسخه 5G گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو با چه مشخصاتی روانه بازار فروش می شود؟

به احتمال بسیار زیاد، تنها تفاوت میان نسخه معمولی و این نسخه از گوشی های پرچمدار هواوی را باید بخش باتری دانست. به نظر می رسد باتری با ظرفیت بالاتری را برای این گوشی هوشمند شاهد خواهیم بود. در بخش پردازنده تنها گزینه هواوی کایرین 980 است و بر اساس اخبار موجود، استفاده از چهار لنز برای این گوشی هوشمند قطعی خواهد بود. مدتی پیش نیز تصاویری منتشر شد که این موضوع را تایید می کرد.

به طور کلی به نظر می رسد هواوی در سال جاری تمرکز خاصی روی ساخت گوشی های هوشمند خود قرار داده است تا بتواند مشکلات خود را در بازار جهانی برطرف کند. در روزهای آتی شاهد رونمایی از چند گوشی هوشمند هواوی خواهیم بود که به نظر می رسد دو گوشی هوشمند این برند با اینترنت نسل پنجم به صورت رسمی رونمایی می شوند؛ گوشی منعطف هواوی و نسخه 5G گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو این دو محصول خواهند بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها