زمان عرضه نسل جدید کنسول پلی استیشن مشخص شد

0
1776

 

کالاسودا- زمان عرضه نسل جدید کنسول پلی استیشن مشخص شد. با وجود اینکه کنسول بازی پلی استیشن چهار همچنان یکی از پرسود ترین بخش های شرکت سونی محسوب می شود اما در سال اخیر فروش این کنسول کاهش پیدا کرده است و سونی برای جبران این موضوع روی به برخی موارد سودآور دیگر آورده است.

روز گذشته آقای سویوشی کودرا (Tsuyoshi “John” Kodera) یکی از مدیران شرکت سونی اعلام کرد که نسل جدید کنسول بازی پلی استیشن این شرکت سه سال دیگر و در سال ۲۰۲۱ روانه بازار خواهد شد. این شرکت تلاش زیادی برای به تعویق انداختن عرضه این کنسول بازی انجام داده است اما با توجه به همه گیر شدن این کنسول و شروع روند کاهشی فروش این کنسول سونی می خواهد روی به نسل جدید کنسول بازی خود بیاورد.

این روز ها بازار شایعات در مورد کنسول های بازی بسیار داغ تر به نظر می رسد و با توجه به این موضوع که کمپانی سونی نیز این اتفاق را باور کرده است که پلی استیشن چهار در سال های پایانی خود قرار داد شایعات بیش از گذشته قوت گرفت. حال روز گذشته هم خبر هایی راجع به وجود Backwards Compatibility در پلی استیشن ۵ و همکاری AMD و سونی برای کنسول جدیدشان منتشر شد.

در سال اخیر سونی بیشتر تمرکز خود را بر روی بخش سرویس های آنلاین و بازی های دیجیتال قرار داده است و در سال های آتی نیز باید منتظر قدرت نمایی بیشتر این کمپانی ژاپنی باشیم زیرا برای بهتر شدن بازده این کنسول بازی با توجه به کاهش فروش آن سونی تنها می تواند بر روی این موارد تکیه کند تا بتواند هزینه های مربوط به بخش سرگرمی های سونی را تامین کند. با توجه به خبر منتشر شده باید از این پس منتشر خبر های بیشتری از نسل جدید کنسول پلی استیشن یا همان پلی استیشن پنج باشیم.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها