ورژن جدید نمایشگر 88 اینچی 8K ال جی؛ هیبت در کنار کیفیت

0
694
ورژن جدید نمایشگر 88 اینچی 8K ال جی؛ هیبت در کنار کیفیت

نمایشگاه CES بدون ارائه صفحه نمایش های عجیب و غریب شرکت ال جی نمایشگاه جذابی نخواهد بود و این شرکت هر سال مشتاق تر از پیش نمایشگرهای جذابی را پیش روی کاربران می گذارد.

 ال جی در سال 2017 و 2018 چه نمایشگرهایی را معرفی کرده بود؟

این شرکت در سال 2017، نمایشگرهای مجهز به اسکرین های Crystal Sound را رونمایی کرد. سال 2018 نیز اولین نمایشگر 88 اینچی 8K را رونمایی کرد. ال جی در ساخت این نمایشگر از فناوری OLED استفاده کرده، بدین ترتیب آنها توانسته اند میزان باریکی صفحه نمایش را در ابعاد قبلی نگهدارند اما نمایشگری با کیفیت تر بسازند، چرا که OLED ها همانند LCD ها نیاز به نور پس زمینه ندارند و انرژی کمتری مصرف میکنند که می تواند در کاهش هزینه برق موثر باشد.

ورژن جدیدی از این نمایشگر در سال 2019

در سال جاری این شرکت ورژن جدیدی از نمایشگرهای اولد 88 اینچی 8K را رونمایی کرده است که دارای پشتیبانی از پنل کانال صدای دالبی اتم 3.2.2 است. نمی توان کیفیت تصویری عالی را بدون صدایی قوی متصور شد. صدای این نمایشگر به میزان خوب و قوی است که به سراغ اسپیکر نخواهید رفت. نمایشگر ال جی می تواند طرحی برای یک تلویزیون غول پیکر در آینده محسوب شود. ال جی در سال 2017 و 2018 چه نمایشگرهایی را معرفی کرده بود؟

دیگر محصولات ال جی در این نمایشگاه چه بود؟

این شرکت علاوه بر نمایشگر 88 اینچی با کیفیت 8K خود برای طرفدارانش محصولاتی با عرضه‌ زود هنگام نیز تدارک دیده است که در راس آن ها یک نمایشگر 65 اینچی اولد با کیفیت 4K وجود دارد و سریع ‌ترین نرخ پاسخگویی را با تنها 3.5 میلی ثانیه دارا است. پیشنهاد ال جی برای شما استفاده از این نمایشگر را برای تماشای فیلم و مسابقات ورزشی است اما به نظر می رسد که می تواند گزینه مناسبی برای گیمینگ نیز گزینه‌ی مناسبی باشد و کاربران حرفه ‌ای را جذب خود کند. همچنین جالب است بدانید که ال جی یک نمایشگر مفهومی 27 اینچی به نام Neo Art را نیز در نمایشگاه CES 2019 معرفی کرده است که در واقع نقش یک مانیتور قابل حمل مجهز به پورت USB-C را ایفا می ‌کند. ال جی یک صفحه نمایش مانیتور 27 اینچی با کیفیت 4K نیز با استفاده از فناوری Oxide با قاب بسیار باریک 0.11 اینچی در چهار طرف و یک نمایشگر 13.3 اینچی 4K  نیز تولید کرده است که کاربران می توانند مورد دوم را گزینه‌ ای جذاب برای لپ تاپ های آینده شان بدانند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها