هدفون های DJ جدید Pioneer برای موسیقی بازهای حرفه ای

0
355

هدفون های DJ جدید Pioneer برای موسیقی بازهای حرفه ای|کالاسودا

کالاسوا_شرکت مشهور و شناخته شده Pioneer اعلام کرد سه افزودنی به مجموعه ای از هدفون های HDJ خود اضافه خواهد کرد.

این سه مدل که برای شنیدن موسیقی در حرفه ای ترین حالت ممکن طراحی شده است دارای سه مدل مختلف – X10، X7، و X5است . ناگفته نماند که پرچمدار جدید این گروه   X10 است.

در حالی که تمام ویژگی های HDJ-X به طور چشمگیری جذاب است، این X10 است که قابل توجه ترین محصول شرکت pioneer  است. این محصول می تواند صدا را از 5 هرتز تا 40 کیلو هرتز تولید کند.

 بنابراین X10 دارای محدوده وسیع تر از هدست های DJ موجود در بازار است . چرا که هدست های موجود در بازار معمولا حدود 30 کیلوهرتزمحدوده دارند .بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط شرکت Pioneerاین هدفون ها، قادر به پخش صوتی با وضوح 96 کیلوهرتز  24 بیتی هستند.

افزون بر این ها هنگامی که از تنظیمات TOUR1 یا NXS2 خود استفاده کرده و ارتباط برقرار کند یک استریوی قوی می سازند.

آنچه که از دیدگاه عملکرد این محصول جلب توجه می کند، این است که HDJ-X  تعداید آزمونهای تحمل سختی را پشت سر گذاشته است . ازمون هایی که نشان می دهند کیفیت عملکرد این محصول تا چه حد بالا و قابل توجه است .

از دیگر نکات قابل توجه در مورد این محصول می توان به پوشش نانو روی پدال ها و پوشش کلی هدفون است . موضوعی که به نظر می رسد با دف پیشگیری از “خراب شدن”  هدفون بر اثر رطوبت به کار رفته است . (به عنوان مثال وقتی کاربر تعرق بالا دارد و حتی در معرض آب قرار می گیرد.

بنابراین این محصول نه تنها در کمپانی  Pioneer اولین است ، بلکه در سطح دنیا نیز نخستین هدفون نانو محسوب می شود. از لوازم جانبی این محصول می توان به کیف حمل کتابی و دو کابل اشاره کرد . کابل هایی که  قابل جدا شدن هستند. طول این کابل ها 1.2 میلی متری و 1.6 متری است و هر دو از قابلیت  اتصالات مینی جی L برخوردارند .

HDJ-X جدید Pioneer در اواسط سپتامبر به بازار ارائه می شود و قیمت محصولات برابر  با HDJ-X10 349 دلار، HDJ-X7 با قیمت 199 دلار و HDJ-X5 با قیمت 99 دلار خواهد بود .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها