هزینه های عظیم شرکت YouTube در زمینه جلوگیری از اخبار جعلی

0
613

کالاسودا_قطعا به زودی باید تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب منابع خبری خبرهای خود رو نیز به مخاطبین ارائه کنند.

۱۷ کشور به صورت مستقیم به کانال های Top News و Breaking News دسترسی دارند و این شرکت پیشبینی می کند که این آمار دو برابر شود.

شرکت یوتیوب در روز دوشنبه اعلام کرد که مبلغ ۲۵ میلیون دلار رو به جلوگیری از انتشار اخبار جعلی در برنامه ی خود اختصاص داده است. این موضوع بخشی از بودجه ۳۰۰ میلیونی گوگل در زمینه اخبار موثق می باشد که در ماه مارچ اجرایی شده است.

یوتیوب به زودی این امکان رو برای کاربران خود در نظر می گیرد که بتوانند اخبار و منابع اون رو قبل از مطالعه خبر مشاهده کنند. از روز دوشنبه ویدیوها نیز در گوشه ای از تصویر باید منابع خود رو منتشر کنند مانند Wikipedia یا هر چیزی تا مخاطب بتواند نتیجه گیری درستی داشته باشد.

یوتیوب در بیانیه ای اظهار داشت : (( ما می دانیم کارهای زیادی در این زمینه باید انجام دهیم و مشتاق هستیم تا مخاطبان ما بتوانند به خوبی از فضای یوتیوب استفاده کنند و اطلاعات تازه ای در هر زمینه ای روزانه کسب کنند.))

شرکت یوتیوب همچنین از یک سری تولید کنندگان محتوا در زمینه آموزش کاربران مخصوصا کودک کمک گرفته است و محتواهایی در زمینه امنیت دیجیتال برای رنج سنی کودک و نوجوان تولید کرده است.

یوتیوب چند سالی می شود که با موضوع ویدیوهای نامناسب و اخبار جعلی مواجه شده است و در تلاش می باشد تا حد زیادی این مشکل رو برطرف کند. در ماه نوامبر این شرکت ۱۵۰۰۰۰ ویدیو نامناسب رو از روی پلتفرم خود پاک کرد. زمانی که مشخص شد هدف اصلی این ویدیوها کودکان می باشند به سرعت از نمایش آنها جلوگیری کرد.

این شرکت همچنین دسترسی به اخبار مانند کانال های Top News و Breaking News رو برای کاربران خود راحت تر کرده است.این ویژگی در حال حاضر در ۱۷ کشور از جمله آمریکا ، بریتانیا ، فرانسه ، نیجریه و ایتالیا فعال می باشد. شرکت یوتیوب اظهار داشته است که در نظر دارد این تعداد از کشورها رو در آینده دو برابر کند.

این شرکت همچنین به تازگی بر روی یک تلویزیون محلی یوتیوب کار می کند و در نظر دارد تا در آینده از این برنامه هم رو نمایی کند تا بیش از پیش با مخاطبان خود در ارتباط باشد.

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و اینکه شما می توانید نظرات خود در مورد این خبر رو با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها