هزینه ۱.۵ میلیونی عروسی وزیر ارتباطات

0
186

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با ۱.۵ میلیون تومان عروسی کرده است.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، وزیر جوان امروز از عروسی خود به عنوان عروسی های آسان و کم هزینه یاد کرد.

امروز ۱۲ مرداد سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا سلام الله علیها است و به همین دلیل در همایشی به بحث در خصوص ازدواج آسان پرداخته شد.

عروسی ۱.۵ میلیون تومانی وزیر جوان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که حوزه فعالیت او ارتباطی به این مقوله ندارد به دلیل جوان بودنش در این همایش به سخنرانی پرداخت تا مراسم عروسی او الگویی برای زوج های جوان باشد.

محمد جواد آذری جهرمی پس از بیان چندین پاراگراف در خصوص مزیت عروسی ارزان و انتقاد از مسئولانی که برای فرزندانشان عروسی های مجلل برگزار می کنند از عروسی خود به عنوان یک مراسم ازدواج ارزان یاد کرد.

او افزود: سال ۸۳ با فروش یک سیم کارت و یک گوشی توانستم ازدواج کنم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه حلقه‌ای که برای همسرم خریدم ۱۱۰ هزار تومان شد، گفت: آینه و شمعدان و تعداد مختصری لباس، از هزینه‌های اولیه ازدواج ما بود.

آذری جهرمی با بیان اینکه جشن عروسی ما در سالن تلاش وزارت رفاه برگزار شد، تصریح کرد: مجموع هزینه‌های ازدواج ما یک و نیم میلیون تومان شد.

واکنش های منفی و مثبت به عروسی آذری جهرمی

این اظهارات وزیر جوان برخوردهای زیادی در شبکه های اجتماعی داشت. کامنت ها و نظرات بسیاری نیز در آن مورد بیان شد. تعدادی از کاربران وزیر ارتباطات را برای برگزاری یک مراسم ساده ازدواج تشویق کردند و البته عده ای نیز معتقد بودند که ۱.۵ میلیون تومان در آن زمان به نسبت هزینه کمی نبوده و به نسبت امروز هزینه گرانی محسوب می شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها