همکاری مشترک مایکروسافت و والمارت برای رقابت با آمازون

0
623

کالاسودا_یک قرارداد همکاری در زمینه تکنولوژی به مدت ۵ سال!!

شرکت های مایکروسافت و والمارت به تازگی یک استراتژی همکاری را در نظر گرفتند و تصمیم آنها این می باشد که با شرکت آمازون که در هم زمینه تکنولوژی و هم فروش دستی در بازار دارد رقابت کنند.شرکت والمارت امروز این موضوع را در کنفرانس مشترک با مایکروسافت اعلام کرد و قرار است که شرکت والمارت از سیستم Cloud این کمپانی استفاده کند.این همکاری ۵ ساله در زمینه های مختلف مانند ماشین های یادگیری ، هوش مصنوعی ، بسترهای اطلاعات و داده می باشد که می توان گفت این موضوع قدم بزرگی برای این دو شرکت می باشد.

والمارت، شرکت خرده‌فروشی آمریکایی است، که دارای بزرگترین شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای موادغذایی، سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها در جهان می‌باشد. این شرکت در سال ۲۰۱۲ پس از شرکت‌های رویال داچ شل و اکسان‌موبیل در رتبه سوم از بزرگترین شرکت‌های جهان قرار گرفت. در سال مالی ۲۰۱۳ شرکت والمارت با درآمدی معادل ۴۶۹ میلیارد دلار، به‌عنوان بزرگترین شرکت جهان بر پایه میزان درآمد، شناخته شد.

شرکت والمارت در زمینه فروش محصولات و خرده فروشی جز رقبای اصلی شرکت آمازون می باشد و مایکروسافت نیز در زمینه سیستم Cloud از رقیبای سرسخت آمازون است.این حس رقابت قطعا می تواند دلیل اصلی همکاری این دو شرکت می باشد.مدیرعامل شرکت مایکروسافت در خبری اعلام کرد (( این همکاری می تواند نقطه عطفی در زمینه همکاری شرکت های بزرگ باشد و می تواند هر دو شرکت را به اهداف خود نزدیک کند.))

درحالی این همکاری در زمینه تکنولوژی می تواند برای هر دو شرکت سودده باشد ، همچنین این همکاری مشترک می تواند زمینه افزایش خلاقیت و نوآوری برای مایکروسافت و والمارت را نیز افزایش دهد.مایکروسافت تصمیم دارد تا به سبدهای خرید مشتریان دوربین متصل کند تا دقت در زمینه حفاظت و امنیت افزایش پیدا می کند.

هم والمارت و هم مایکروسافت اصلا نمی خواهند که برنامه های خود را به صورت علنی بیان کنند و این مسئله را در کنفرانس خود در وگاس هم مطرح کردند.اگرچه این قرارداد در نوع خود منحصر به فرد می باشد ولی این امکان نیز وجود دارد که مشکلات و مسائلی در این بین پیش بیاید که به قطع همکاری این دو شرکت منتهی گردد. در کل هم والمارت و هم مایکروسافت به این همکاری خوشبین هستند و جاه طلبی های بزرگی را در سر دارند.

امیدواریم که از این خبر لذت برده باشید و توانسته باشیم نظر شما را به خود جلب کنیم.شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها