تبلت هوآوی میت پد پرو یک گام به جلو

0
177
هوآوی میت پد پرو گواهی 3 سی چین

تبلت هوآوی میت پد پرو گواهینامه‌ی 3 سی چین (3C certification) را دریافت کرده و با شارژر سریع ۴۰ واتی وارد بازار می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، این تبلت با حاشیه‌های بسیار باریک و یک سوراخ پانچ به‌عنوان روزنه دوربین سلفی در نشست‌های خبری هوآوی نشان داده شد و اکنون طی خبرهایی به نظر می‌رسد میت پد پرو گواهینامه‌ی 3C چین را نیز دریافت کرده است.

اطلاعات گزارش شده نشان می‌دهد که این دستگاه با شماره‌های مدل MRX-W09 و MRX-AL09 ارائه شده و احتمالاً یک مدل دارای Wi-Fi و مدل دیگر دارای LTE است. خبر جدید دیگر آن است که این تبلت همانند سری Mate 30 از سوپر شارژ سریع هوآوی SuperCharge 40w  پشتیبانی خواهد کرد.

طبق شایعات گذشته، MatePad Pro از نمایشگر با رزولوشن 1440 در 2560 مگا پیکسل در کنار تراشه کرین Kirin 990 و حداکثر 8 گیگابایت رم بهره می‌برد.

هوآوی همچنین در این تبلت، یک صفحه‌کلید هوشمند ارائه می‌دهد که از طریق پین‌های مغناطیسی pogo و قلم هوشمند M-Pen به آن متصل می‌شود. در رندر های فاش شده، تبلت MatePad Pro داری 4 رنگ سفید، سیاه، سبز و نارنجی است.

البته در مورد زمان دقیق عرضه این تبلت و بازارهای که قرار است در آن به فروش برسد؛ اطلاعاتی وجود ندارد؛ اما هوآوی زمان را غنیمت شمرده و در حال دریافت گواهینامه‌هایی برای این تبلت است که فکر نمی‌کنیم زمان زیادی ببرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها