هواوی میت بوک E نسخه 2019 ؛ لپ تاپ هیبریدی جدید این کمپانی چینی

0
482
هواوی میت بوک E نسخه 2019 ؛ لپ تاپ هیبریدی جدید این کمپانی چینی

هواوی میت بوک E را جدید ترین محصول این کمپانی چینی است که چند روز پیش به صورت رسمی روتمایی شد. این محصول را باید یک لپ تاپ هیبریدی دانست که از صفحه نمایش 12 اینچی بهره می برد. در این بخش قصد داریم به بررسی و معرفی هواوی میت بوک E نسخه 2019 بپردازیم.

کمپانی هواوی بیشتر تمرکز خود را روی بخش شبکه های اینترنت نسل پنجم و ساخت گوشی های هوشمند قرار داده با این وجود این کمپانی مشهور در سال های اخیر و در ساخت میت بوک نیز موفق عمل کرده و با وجود محصولات انگشت شمار همواره مورد تحسین قرار گرفته است.

هواوی میت بوک E نسخه 2019 چه قیمتی دارد؟

هواوی میت بوک E در حال حاضر در وب سایت این کمپانی به فروش می رسد و نسخه 512 گیگابایتی این محصول قیمتی در حدود 745 دلار دارد و نسخه کم حجم تر یعنی 256 گیگابایتی نیز با قیمت 595 دلار به فروش می رسد. با توجه به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 850 و بهره گیری از ویندوز 10 قیمت این محصول بسیار مناسب است.

لپ تاپ هیبریدی هواوی صفحه نمایش 12 اینچی دارد. این صفحه نمایش با رزولوشن 1440 در 2160 شرایط خیره کننده ای را برای کاربران ایجاد می کند. هواوی برای صفحه نمایش این محصول نسبت تصویر 3 به 2 را در نظر گرفته است. صفحه نمایش لپ تاپ هیبریدی هواوی را می توان در کنار برترین محصولات قرار داد.

هواوی برای این محصول قدرتمند ترین پردازنده موجود یعنی پردازنده اسنپدراگون 850 را در نظر گرفته که بدون شک می تواند از پس تمام نیاز های کاربران برآید. این پردازنده در حال حاضر روی گوشی های پرچمدار برند های موبای به جز هواوی قرار گرفته و توانسته مورد تایید کاربران قرار گیرد. بیشتر گوشی های هوشمند گیمینگ در سال جاری از پردازنده اسنپدراگون 850 بهره می برند و برای کاهش گرمای تولید شده شاهد روش های مختلفی برای کاهش دما هستیم. محصول جدید هواوی از تکنولوژی جدیدی برای خن کردن پردازنده استفاده کرده است که جالب توجه خواهد بود. روی این پردازنده 8 لایه قرار گرفته است که می تواند گرمای ایجاد شده در پردازنده را به حداقل برساند.

هواوی میت بوک E در دو نسخه روانه بازار فروش می شود و هواوی در هر دو نسخه رم 8 گیگابایتی را در نظر گرفته است. این دو نسخه در حافظه داخلی با یکدیگر متفاوت هستند و شاهد عرضه این محصول با حافظه های 256 و 512 گیگابایتی هستیم.هواوی میت بوک E نسخه 2019 چه قیمتی دارد؟

بهره مندی از اینترنت نسل چهارم؛ ویژگی خاص این محصول

موضوع دیگری که در مورد هواوی میت بوک مورد توجه قرار می گیرد بهره مندی از مودم داخلی نسل چهارم است و به وسیله یک سیم کارت می توان به اینترنت دسترسی پیدا کرد. این مودم نسل چهارم از استاندارد LTE Cat 16 پشتیبانی کرده و به همین دلیل حداکثر سرعت دریافت فایل آن ۱ گیگابیت بر ثانیه است.

در کنار اینترنت همراه حضور اسپیکر های با کیفیت نیز جذابیت های بسیاری را برای کاربران فراهم می کند، این محصول به اسپیکرهای دوگانه به همراه آمپلی فایر SmartPA دوگانه مجهز شده و کیفیت صدای بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

هواوی باتری 36.3 وات ساعتی را برای لپ تاپ هیبریدی خود در نظر گرفته و با توجه به پردازنده 7 نانومتری این محصول می توان انتظار داشت که این لپ تاپ حدود 10 ساعت امکان پخش فیلم فول اچ دی را برای کاربران مهیا کند.

در انتها نیز قصد داریم به بررسی وزن این محصول بپرازیم. محصول جدید هواوی حدود 698 گرم وزن دارد که د رمقایسه با تبلت های موجود در بازار نیز وزن مناسبی دارد و در مقایسه با لپ تاپ های این وزن بسیار جالب توجه خواهد بود.

نظر شما در مورد هواوی میت بوک E نسخه 2019 چیست؟ آیا لپ تاپ های هیبریدی می توانندجایگزین مناسبی برای کامپیوتر های شخصی باشند؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها