هوشمندسازی ۲۵ مدرسه کپری

0
446

هوشمند سازی مدارس کلید خورده و در همین رابطه ۲۵ مدرسه کپری هم هوشمند می شوند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هوشمند سازی مدارس را با همراهی وزارت آموزش و پرورش آغاز کرده و قرار است تا پایان امسال گام هایی در این رابطه برداشته شود.

هوشمند سازی مدارس ایران

طبق تفاهم نامه میان وزارت خانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات و آموزش و پرورش، تا پایان امسال مدارس کشور به شبکه ملی منتقل می شوند و تاسیس مدارس هوشمند در دستور کار قرار می گیرد.

براین اساس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است که مدارس باید در حوزه تجهیز به رایانه ها هم مورد توجه باشد البته موضوع مهم تر از آن، محتواست که طبیعتا تولید محتوای آموزشی در آموزش و پرورش است.

این ها در حالی است که طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، بیش از ۱۲۲ هزار کلاس درس که حدود ۲۲.۵ درصد از کلاس های درس مدارس را شامل می شود، هوشمندسازی شده اند. ۱۲۲ هزار کلاس درس در کشور هوشمندسازی شده اند و حداقل یک تخته هوشمند در این کلاس ها وجود دارد. ۷۷ هزار مدرسه نیز به نوعی به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند و امکان استفاده از اینترنت را دارند.

هوشمند سازی مدارس کپری

اما حالا یک اقدام جدید در رابطه با هوشمند سازی مدارس صورت گرفته که آن هم هوشمند سازی مدارس کپری است. در این خصوص شب گذشته، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتر خود نوشت: چند روزی است که شروع کردیم به پیدا کردن مدارس کپری و اتصال آن‌ها برای هوشمندسازی، امروز ۱۰ مدرسه کپری را در کرمان و سیستان‌ و بلوچستان متصل کردیم، ۲۴ مدرسه دیگر هم تا چند روز بعد.‎

وی اضافه کرد: همه‌ با هم باید تلاش کنیم تا آینده‌ روشن⁩ برای همه کودکان ایران بسازیم. دسترسی‌ همگانی⁩ حق همه است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها