هوش مصنوعی کیبورد گوگل حواسش به چت های شماست!

0
881
هوش مصنوعی کیبورد گوگل حواسش به چت های شماست!

هوش مصنوعی کیبورد گوگل حواسش به چت های شماست!کالاسودا – کیبورد گوگل یا همان جی بورد اکنون با استفاده از هوش مصنوعی خود قادر خواهد بود تا فایل های گیف را بر اساس آنچه در مکالمه شما می گذرد، به شما پیشنهاد دهد.

کاربران با استفاده از صفحه کلید گوشی هوشمند خود می توانند فایل های گیف و استیکر به همراه مکالمات خود ارسال کنند. گوگل در حال به روز رسانی جی بورد خود است که شامل یک ویژگی است که می تواند گیف ها و استیکرهای مرتبط با مکالمه را به کاربر پیشنهاد کند. به گفته گوگل، این ویژگی جدید می تواند کار ارسال گیف ها را برای کاربران آسان کند.

حفظ حریم خصوصی در ارسال گیف ها

شاید بسیاری از افراد، خواندن چت ها و مکالمات و پیشنهاد گیف از جانب هوش مصنوعی کیبورد گوگل را نوعی تخطی در حریم خصوصی بدانند، اما گوگل بیان کرده است که این ویژگی مفاهیم ضمنی حفظ حریم خصوصی را درک می کند.  با توجه به این واقعیت که صفحه کلید گوگل مجبور است به مکالمات دسترسی داشته باشد، گوگل این مسئله را شفاف سازی کرده که کاربران نگران مکالمات خصوصی خود در دنیای مجازی نباشند. همه چیز روی گوشی پردازش می شود و به مکان دیگری منتقل نمی شود و این سبب می شود که پیام ها را خصوصی و امن نگهدارد.هوش مصنوعی کیبورد گوگل حواسش به چت های شماست!

هوش مصنوعی کیبورد گوگل در پیکسل ها به صورت پیش فرض

همانطور که گوگل بیان می کند، هوش مصنوعی بر روی دستگاه های موبایل دارای مزیت های زیادی است. شاید واضح ترین آن امن بودن این سیستم هوش مصنوعی مبتنی بر فضای ابری است. به طور خاص، گوگل این هوش مصنوعی را در گوشی های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال قرارداده است و احتمالا در نسخه های بعدی پیکسل نیز به صورت پیش فرض آن را قرار دهد.

با کمک این ویژگی که جدیدا معرفی شده است، برای دسترسی به فایل های گیف پیشنهاد شده جی بورد، تنها کافی است که بر روی نماد GIF ضربه بزنید که در گوشه سمت چپ صفحه کلید گوگل قرار دارد. در اینجا طیف وسیعی از گیف ها، برچسب ها و ایموجی های مختلف را مشاهده خواهد کرد که می توانید از آنها برای مکالمات خود استفاده کنید.

این اولین بار نیست که گوگل هوش مصنوعی خود را وارد جی بورد کرده است تا تلاش های این چنینی را برای کاربران خود راحت تر کند. پیش از این گوگل یک ویژگی به جی بورد اضافه کرده بود که به کاربران اجازه می داد که با ایجاد یک عکس، روی آن استیکرهای ایموجی اضافه کنند.

جی بورد یکی از بهترین صفحه کلیدهای نرم افزاری برای اندروید و ios است و ویژگی هایی که ارائه می شود کاربران را جذب می کند. انتظار می رود که در آینده ویژگی های هوش مصنوعی دیگری به این کیبورد اضافه شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها