واتس آپ با دو شماره روی یک گوشی ( دو سیم کارته )

1
41083
واتس آپ با دو شماره روی یک گوشی ( دو سیم کارته )

نصب واتس آپ با دو شماره روی یک گوشی یکی از مواردی است که برای کاربران اهمیت بسیاری دارد، در روز هایی که بیشتر کاربران گوشی های هوشمند موظف به داشتن یک خط برای امور اداری و کاری خود هستند بدون اشک این موضوع برای آن ها اهمیت بسیاری دارد به نوعی که اگر قابلیتی برای استفاده از دو واتس آپ یا تلگرام در یک گوشی هوشمند ممکن نباشد برخی مجبور به خرید یک موبایل دیگر هستند.

این روز ها نرم افزار ها و روش های مختلفی برای استفاده از واتساپ با دو شماره در یک گوشی وجود دارد که این روش ها هم برای گوشی های اندرویدی و هم گوشی های آیفون کاربردی است. امروز قصد داریم به بررسی دو روش ساده برای استفاده از این نرم افزار کاربردی بپردازیم.برای ذخیره تماس صوتی و تصویری در واتس آپ در این بخش کلیک کنید.

معرفی نرم افزار برای نصب دو شماره روی یک گوشی

این روزها بیشتر برند های گوشی های هوشمند مانند هواوی و آنر قابلیتی را به کاربران می دهند  که بدون استفاده از نرم افزار خاصی می توانید به نصب دو شماره روی یک گوشی بپردازید. از این رو تنها نیاز دارید در بخش تنظیمات وارد شده و بخش App Twin را انتخاب کنید. با وارد شدن در این بخش شما می توانید برخی از نرم افزار ها مانند واتس آپ، مسنجر و فیسبوک را در دو نسخه مجزا در اختیار داشته باشید و از آن ها استفاده کنید. این روش را باید ساده ترین راه کار برای کاربرانی دانست که گوشی هوشمند آن ها به صورت پیش فرض این ویژگی را در اختیارشان گذاشته است.

معرفی نرم افزار برای نصب دو شماره روی یک گوشی

معرفی نرم Parallel Space برای داشتن دو واتس آپ در یک گوشی

این نرم افزار در استور رسمی گوگل موجود است و می توانید به صورت رایگان آن را دریافت کنید. اپلیکیشن یاد شده بیش از 100 میلیون بار دریافت شده و توانسته امتیاز های بسیار خوبی کسب کند.

  • پس از نصب نرم افزار باید روی گزینه Continue کلیک کنید و صبر کنید تا نرم افزار بارگذاری شود.
  • در مرحله بعد شما می توانید نرم افزار واتس آپ را در میان قابلیت هایی که در اختیارتان قرار می گیرد را انتخاب کنید. ممکن است از شما خواسته شود تا نسخه 64 بیتی نرم افزار را نصب کنید که آن هم در گوگل پلی وجود دارد.
  • پس از این مرحله آیکون واتس آپ را انتخاب کنید و وارد بخش بعدی شود.
  • حال نرم افزار واتس آپ دیگری برای شما نصب شده و می توانید شماره جدید خود را در آن وارد کنید.
  • پس از اجرای مراحل یاد شده شما می توانید به طور همزمان در گوشی هوشمند خود دو واتس آپ داشته باشید و آن را مورد استفاده قرار دهید.

معرفی نرم Parallel Space برای داشتن دو واتس آپ در یک گوشی

لینک دانلود نرم افزار Parallel Space برای گوشی های هوشمند اندرویدی

معرفی نرم افزار Dual Messenger for WhatsApp برای گوشی های آیفون

استور رسمی اپل نرم افزاری را در اختیار کاربران قرار می دهد که می توان پس از نصب آن دو واتس آپ روی گوشی هوشمند خود داشت. این نرم افزار حجمی در حدود 8 مگابایت دارد و به صورت رایگان قابل نصب است.

معرفی نرم افزار Dual Messenger for WhatsApp برای داشتن دو واتس آپ در گوشی های آیفون

لینک دانلود نرم افزار Dual Messenger for WhatsApp از استور رسمی اپل برای گوشی های آیفون

بررسی نرم افزار GBWhatsApp

یکی از مشهور ترین نرم افزار ها برای داشتن واتس آپ دیگر را می توان اپلیکیشن GBWhatsApp دانست. این نرم افزار تمامی ویژگی های واتس آپ را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید به سادگی از آن استفاده کنید. با این وجود در نظر داشته باشید این اپلیکیشن در استور رسمی گوگل وجود ندارد و باید آن را از وب سایت خود این نرم افزار دریافت کنید.

بررسی نرم افزار GBWhatsApp برای داشتن دو واتس آپ

با این وجود در نظر داشته باشید که این نرم افزار به دلیل اینکه در استور گوگل نیست کمی ناراحت کننده به نظر می رسد اما به طور کلی طرفداران زیادی دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
javad
javad
3 سال پیش

نرم افزار خیلی خوبیه.. من تونستم دومین اکانت واتساپ رو هم بسازم.. ولی وقتی میخوام میانبرش رو روی منوی اصلی گوشیم اضافه کنم میگه که اول گزینه رو فعال کن.. وقتی این گزینه رو میزنم برام فقط بعد نوشته ها یه گزینه اوکی میاره.. هر چی اون رو میزنم هم اتفاقی نمیفته.. چی کار کنم؟؟ ممنون میشم زود جواب بدید.