واتس آپ نسخه دسکتاپ قابلیت جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد

0
115
واتس آپ نسخه دسکتاپ قابلیت جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد

بر اساس اخبار منتشر شده اگر نسخه واتس آپ گوشی هوشمند شما غیر فعال نیز شود این قابلیت را خواهید داشت تا از نسخه دسکتاپ آن استفاده کنید.

در سال 2015 نسخه واتس آپ مبتنی بر وب عرضه شد و زمانی که شما در حال استفاده از واتس آپ گوشی هوشمند خود هستید می توانید از نسخه دسکتاپ آن نیز بهره مند شوید. این موضوع سرعت بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند و می توانید به امور روزانه خود بپردازید. با این وجود به نظر می رسد برخی چیزها در این زمینه تغییر می کند.

WABetaInfo یکی از وب سایت هایی است که اخبار جالب توجهی را در اختیار کاربران قرار می دهد و شایعات جدید در مورد واتس آپ را پوشش می دهد. به نظر می رسد این شرکت قصد دارد یک برنامه UWP را توسعه دهد، این قابلیت می تواند به تنهایی جتی اگر واتس آپ گوشی موبایل خاموش است نسخه دسکتاپ را فعال نگه دارد.

دسترسی به واتس آپ نسخه دسکتاپ در صورت خاموش بودن موبایل

دسترسی به واتس آپ نسخه دسکتاپ در صورت خاموش بودن موبایل

در حال حاضر این موضوع تنها یک شایعه است، با این وجود اعتبار WABetaInfo را باید یک تضمین بسیار خوب برای این موضوع دانست که این اتفاق به زودی رخ می دهد. به طور کلی استفاده از این قابلیت برای نسخه کامپیوتر دسکتاپ بسیار هیجان انگیز است و از این رو می توانیم شاهد قابلیت هایی باشیم که در نرم افزار های مشابه مانند تلگرام یا سایر پلتفرم ها در اختیار کاربران قرار می گیرد. از این رو به در صورت اجرای این قابلیت شما می توانید با واتس آپ کامپیوتر خود کار کنید در صورتی که نسخه گوشی هوشمند شما خاموش است.این قابلیت برای تمام واتس آپ های گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد و نوع گوشی موبایل ملاک نیست.

در حال حاضر زمان عرضه این قابلیت به صورت رسمی مشخص نشده است و باید دید فیسبوک چه شرایطی را برای این ویژ”ی در نظر خواهد گرفت و به رقابت با سایر نرم افزار ها می پردازد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها