رسمی ؛ وان پلاس 6T به حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش مجهز شد

0
524

کالاسودا- وان پلاس 6T مجهز به حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش خواهد بود. این موضوع هفته پیش به عنوان یک شایعه بسیار جنجالی در میان طرفداران این برند مطرح شد. این خبر امروز به صورت رسمی مطرح شد که نشان می دهد وان پلاس 6T به حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش خواهد بود.

بیانیه رسمی کمپانی وان پلاس را با هم بررسی می کنیم:

در کمپانی وان پلاس هر روز اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش را امتحان می کنیم و تعداد مراحل این قابلیت را مورد بررسی قرار می دهیم و قصد داریم مراحل مورد نیاز کاربران را کاهش دهیم و علاوه بر قابلیت حسگر تشخیص چهره از این قابلیت بسیار جدید نیز در پرچم دار وان پلاس استفاده می کنیم.

این موضوع به نظر می رسد در ظاهر این گوشی هوشمند مشکلاتی ایجاد کند و باعث ضخیم تر شدن این گوشی موبایل قدرتمند تر شود اما وان پلاس در این مورد نیز واکنش نشان داده و به صورت رسمی اعلام کرده که این موضوع را برطرف خواهد کرد.

کمپانی وان پلاس به استفاده از برترین قطعات سخت افزاری برای گوشی های هوشمند خود مشهور است و در چند سال گذشته موبایل های این برند همواره در کنار برترین گوشی های سال قرار می گیرد. وان پلاس 6T را باید جدید ترین گوشی هوشمند این برند قدرتمند دانست که به زودی روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند ترکیبی از برترین قطعات سخت افزاری گوشی های هوشمند است که اگر با رویه همیشگی یعنی قیمت بسیار مناسب روانه بازار فروش شود می تواند رکورد فروش بسیار خوبی به دست آورد. به نظر می رسد وان پلاس 6T  شباهت بسیاری با پرچمدار سه دوربینه اوپو داشته باشد و با این وجود می توان برخی ویژگی های این گوشی هوشمند را پیش بینی کرد.

با توجه به اخبار موجود این گوشی هوشمند دارای سه دوربین اصلی خواهد بود. این این دوربین سه گانه شامل لنز های 12، 20 و 12 مگاپیکسلی خواهد بود که لنز دوربین اصلی 12 مگاپیکسل با اندازه پیکسل 1.55 میکرونی و دیافراگم دو گانه خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی هوشمند مانند سیاست های سری آر برند اوپو است و باید شاهد حضور یک لنز فوق قدرتمند 25 مگاپیکسلی در این بخش باشیم. قابلیت هوش مصنوعی در این دوربین سلفی باعث می شود تصاویر بهتری را برای پرچم دار جدید وان پلاس به همراه آورد. این گوشی هوشمند دارای دو باتری 1850 میلی آمپری خواهد بود که در مجموع باتری 3700 میلی آمپری را در اختیار کاربران قرار می دهد و باید شاهد شارژ فوق سریع 50 واتی در این زمینه باشیم.

پرچمدار جدید وان پلاس به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد و باید شاهد حضور رم هشت گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی باشیم. اگر تمام شایعات درست باشد پرچم دار جدید وان پلاس دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع اولد نیز خواهد بود.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها