ورود دوربین دوگانه به گوشیهای میان رده سامسونگ

0
526

کالاسودا – شرکت سامسونگ به تازگی از یک مجموعه کامل، شامل نرم افزاری جدید در کنار لنزهای دوگانه ایزوسل دوآل (ISOCELL Dual) رونمایی کرد.

این مجموعه امکان استفاده از قابلیت‌ های پیشرفته ‌ای مانند افکت Bokeh و تصویربرداری در نور پایین را برای گوشی ‌های پایین رده و میان‌رده فراهم می‌کند. استفاده از این قابلیت ‌ها تاکنون محدود به گوشی ‌های پرچمدار بوده است، اما حسگرهای دوگانه ISOCELL و مجموعه الگوریتم ‌های نرم ‌افزاری که اکنون سامسونگ رونمایی کرده است، امکان استفاده از این قابلیت ‌ها در گوشیهای با قیمت‌ های پایین‌ تر را هم فراهم میکند.

شرکت سامسونگ با هدف تسهیل توسعه و کاهش مشکلات روند تولید گوشیهای هوشمند دارای دوربین دوگانه اولین مجموعه کامل دوربین دوگانه را با سخت ‌افزار حسگرهای دوگانه ISOCELL و نرم‌افزار الگوریتم بهینه این حسگرها، عرضه کرده است.

 به این ترتیب امکان قرار دادن این قابلیت در گوشیهای پایین و میان‌ رده نیز فراهم می ‌شود تا کاربران آنها بتوانند از قابلیت‌هایی مانند فوکوس مجدد و تصویربرداری در نور کم استفاده کنند. در این مجموعه الگوریتم فوکوس مجدد سامسونگ با یک جفت حسگر ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی عرضه شده است و الگوریتم LLS برای تصویربرداری در نور کم همراه با یک جفت حسگر ۸ مگاپیکسلی عرضه میشوند تا بکارگیری آنها توسط  OEMها ساده‌ تر شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها