ویژگی جدید برنامه واتس آپ برای تمام گوشی های اندرویدی به بازار عرضه خواهد شد

0
790
ویژگی جدید برنامه واتس آپ

به تازگی خبری جذاب در مورد برنامه واتس آپ منتشر شده که نشان می دهد این برنامه از ویژگی جدید و تازه ای برای تمام گوشی های اندرویدی پرده برداری کرده است.

رونمایی از ویژگی جدید برنامه واتس آپ

اولین نشانه از اینکه برنامه واتس آپ قصد دارد از ویژگی جدید خود یعنی افزونه تصویر در تصویر را به تمام گوشی های اندوریدی اضافه کند ، دو ماه پیش رخ داد. این موضوع هم زمانی رخ داد که نسخه بتا این نرم افرار در اقدامی پیش از موعد از افزونه تصویر در تصویر رونمایی کرد.

زمان اضافه شدن این ویژگی در گوشی های iPhone

در حالی که کاربران iPhone ویژگی تصویر در تصویر را از اوایل سال 2018 در گوشی های خود مشاهده کردند ولی کاربران اندروید باید یک سال برای این موضوع صبر می کردند تا بتوانند از این ویژگی در گوشی های خود بهره ببرند.

دیدن ویدئوهای ارسالی به صورت مستقیم در برنامه واتس آپ

در هر صورت هنوز هم دیر نشده ، اگر شما از آخرین نسخه برنامه واتس آپ استفاده می کنید باید به شما بگوییم که بالاخره از این افزونه پرده برداری شده است. شما دیگر می توانید ویدئوهای یوتیوب را مستقیما در برنامه واتس آپ مشاهده کنید. این موضوع در مورد برنامه های اینستاگرام و فیسبوک نیز صدق می کند و شما می توانید ویدئوهای ارسالی از این برنامه ها را به راحتی در برنامه واتس آپ خود مشاهده کنید.

شیوه استفاده از ویژگی جدید برنامه واتس آپ

هر زمان که لینک ویدئویی در برنامه واتس آپ برای شما ارسال شد ، این انتخاب برای شما وجود دارد که می توانید با استفاده از ویژگی تصویر در تصویر ویدئو مورد نظ را ببینید. این یک افزونه شیک و جذاب برای برنامه واتس آپ است ولی سوالی که وجود دارد این است که چرا این مقدار زمان نیاز بود تا این افزونه به گوشی های اندرویدی اضافه شود.ویژگی جدید برنامه واتس آپ

باید دید که این افزونه چه بازخوردی بین کاربران خواهد داشت و آیا این افزونه موفقیت آمیز عمل خواهد کرد یا خیر. قطعا واتس آپ طی ماه های آینده به روزرسانی های جدیدتری به بازار عرضه خواهد کرد. در چند ماه گذشته هم واتس آپ تغییراتی را روی این برنامه اعمال کرده است ولی هنوز هم می توان این برنامه را بهبود بخشید.

نظر شما در مورد این ویژگی جدید برنامه واتس آپ چیست؟آیا تاکنون شما از این ویژگی استفاده کرده اید؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

 با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها