ویژگی جذاب گوشی های iPhone در سال 2019 ؛ وای فای قوی تر!

0
484
ویژگی جذاب گوشی های iPhone در سال 2019

به تازگی خبرهای جالبی در مورد گوشی های iPhone در سال 2019 منتشر شده که نشان می دهد این گوشی ها احتمالا دارای وای فای قوی تری نسبت به مدل قبلی خود هستند.

ویژکی جذاب گوشی های iPhone در سال 2019

سری خبرهای منتشر شده در مورد گوشی های iPhone در سال 2019 فقط به ناچ کوچک تر یا تغییرات دوربین آن ختم نمی شود. شرکت اپل در سال 2019 تصمیم دارد تا هیچ تغییرر در طراحی گوشی های سری 2019 این شرکت اعمال نکند. اگرچه تغییرات داخلی زیادی در مورد این گوشی شاهد خواهیم بود ، یکی از این موارد وای فای قوی تر نسبت به مدل های قبلی این گوشی است.ویژگی جذاب گوشی های iPhone در سال 2019

تکنولوژی وای فای 6

گزارش ها حاکی از آن است که شرکت اپل قصد دارد تا قابلیت پشتیبانی از وای فای 6 را به گوشی اضافه کند که بر اساس تکنولوژی IEEE 802.11ax است. این تکنولوژی به گوشی ها اجازه می دهد تا 40 درصد سریع تر از قبل باشند.

اتصال بهتر با وای فای 6

این کیفیت زمانی که در شرایط خاص مانند اتصال چند کاربر به یک وای فای باشد ، بهتر از قبل نیز خواهد شد. قطعا کاربران در وای فای های خانگی خود می توانند این کیفیت را به راحتی مشاهده کنند. وای فای 6 نسبت به مدل قبلی خود امن تر و قابل اطمینان تر بوده زیرا باعث می شود تا کاربران بتوانند به صورت هم زمان به یک وای فای متصل شوند و بدون مشکل به کار خود ادامه دهند.ویژگی جذاب گوشی های iPhone در سال 2019

باتری بهتر با وای فای 6

در آخر اینکه وای فای 6 می تواند به کیفیت باتری گوشی نیز کمک شایانی کند و این چیزی است که کاربران iPhone شدیدا انتظار آن را می کشیدند. این سیستم یک ویژگی خاص به نام روشن ماندن صفحه نمایش نیز دارد که به کاربران کمک می کند تا بتوانند سریع تر به کارهای خود رسیدگی کنند و صفحه نمایش آنها سریع خاموش نشود.

زمان رونمایی از گوشی های iPhone در سال 2019

اگر تاریخ چیزی به ما آموزش داده باشد ، می توانیم بگوییم که گوشی های iPhone در سال 2019 احتمالا در اوایل ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد. جزئیات این گوشی ها هنوز مبهم بوده ولی به نظر می رسد که همانند سال گذشته سه گوشی برای جانشینی iPhone XS , iPhone XS Max , iPhone XR به بازار عرضه شود.

یکی از مواردی که ما باید در سال 2019 منتظر آن باشیم ، کیفیت بالاتر گوشی های iPhone است. زیرا این شرکت در سال 2018 اصلا فروش مناسبی نداشت و همین موضوع باعث شد تا این شرکت به این موضوع فکر کند که باید در سال 2019 گوشی های با کیفیت تر و بهتری را روانه بازار کند. به هر حال ما منتظر اوایل سپتامبر و رونمایی از این گوشی ها هستیم.

نظر شما در مورد گوشی های iPhone در سال 2019 چیست؟ آیا این گوشی ها می توانند نگاه کاربران را به خود جلب کنند؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها