ویژگی های سلامت محور اپل واچ ، پزشک همراه شماست

0
441
ویژگی های سلامت محور اپل واچ ، پزشک همراه شماست

ساعت های هوشمند اپل واچ با کوهی از نوآوری های مختلف مانند ویژگی های سلامت معرفی شدند و آخرین نسخه آن یعنی اپل واچ سری 4 دارای ویژگی هایی مانند سنسور ضربان قلب و ژیروسکوپ (چرخش نما) و شتاب ‌سنج است.

ویژگی الکتروکاردیوگرام

ویژگی الکتروکاردیوگرام نیز دیگر ویژگی ای است که در این ساعت ها وجود دارد. اپل واچ سری 4 علاوه بر دارا بودن سنسور ضربان قلب، از ویژگی الکتروکاردیوگرام یا EKG برای خواندن ضربان قلب در درجه پزشکی بهره می برد که این امکان را به کاربر می دهد تا از بی نظمی های احتمالی آگاه شود.ویژگی های سلامت محور اپل واچ ، ارزش اصلی این محصول

مانیتور ضربان قلب و بهبود خواب

دریافت الکتروکاردیوگرافی با قرار دادن انگشت بر روی عقربه دیجیتالی، ویژگی جدیدی است که به لطف به کار رفتن مانیتور ضربان قلب الکتریکی مهیا شده است. از زمان عرضه اپلیکیشن های سلامتی برای آیفون، اپل به وضوح یک تب خواب برای این کار طراحی کرده است تا عادت های خواب کاربر را درست کند. با این حال این ویژگی در حال حاضر نیاز به وارد کردن اطلاعات نظیر زمان ورود به رختخواب برای ردیابی و پیش بینی های بعدی است.

ویژگی سلامت اپل واچ ، ارزش اصلی این محصول

با کمپین های تبلیغاتی عجیب و هیجان انگیز، اپل تبلیغات زیادی را برای این محصول کرده و از آن به عنوان نجات دهنده جان افراد نام برده است. در کنفرانس توسعه دهندگان اپل این شرکت احتمالا یک سیستم دیده بان جدید را به ساعت های خود اضافه خواهد کرد. ویژگی های سلامت، ارزش اصلی ساعت های هوشمند اپل هستند و موجب این شدند که اپل سهم خوبی در بازار پوشیدنی ها به دست آورد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها