چطور ویژگی مزاحم نشوید را در ios 12 فعال کنم؟

0
1033
چطور ویژگی مزاحم نشوید را در ios 12 فعال کنم؟

چطور ویژگی مزاحم نشوید را در ios 12 فعال کنم؟کالاسودا – ویژگی مزاحم نشوید یا Do Not Disturb که در ios 11 معرفی شد، خیلی مورد توجه کاربران واقع نشد و بسیاری از کاربران خواستار تغییراتی در آن شدند که دسترس پذیرتر و مفید تر باشد. سرانجام این ویژگی با قابلیت های بهبود یافته در ios 12 روبرو شد.

ویژگی مزاحم نشوید چیست؟

ویژگی مزاحم نشوید  یا Don’t disturb با این قابلیت همراه شده که می توانید آن را در بازه های زمانی خاصی فعال کنید؛ مثلا می توانید وقتی محلی را ترک می کنید و یا در انتهای یک رویداد، این ویژگی را فعال کنید. یکی دیگر از تفاوت های این قابلیت با نسخه های قبلی در این است که در شب هرگز فعال نخواهد شد و وقتی از خواب بر میخیزید به جای دیدن انبوهی از پیام های مختلف تنها ساعت را می بینید.

به همین جهت یکی از ویژگی های این حالت جدید Bedtime است که از طریق تنظیمات Do not disturb قابل فعال شدن است و به این ترتیب اگر در این زمان به تلفنتان نگاه کنید و بخواهید ساعت را بررسی کنید، نمی توانید به جای رفتن به رختخواب از طریق یک اعلان فیس بوک ابه این برنامه فیس بوک کشیده شوید و در شب از آن استفاده کنید.

چطور ویژگی مزاحم نشوید را در ios 12 فعال کنم؟

چگونه این ویژگی را در گوشی آیفونم فعال کنم؟

حالت مزاحم نشوید را می توان به صورت پیش فرض از مرکز کنترل گوشی فعال کرد. برای این کار نیاز به بالا کشیدن پنجره مرکز کنترل در ios 12 دارید. می توانید نماد Do not disturb را که به شکل هلال ماه است در مرکز کنترل پیدا کنید و برای فعال کردن تنها کافیست بر روی ضربه بزنید. برای سفارشی کردن حالت این ویژگی به تنظیمات سمت راست بروید و سپس بر روی do not disturb بزنید تا به ان برسید.

شما می توانید هر زمان که خواستید آن را فعال یا غیرفعال کنید. برخی گزینه های پیشرفته تر نیز در این ویژگی وجود دارد که می توانید آنها را در حین رانندگی، زمان خواب ، تنظیمات سایلنت کردن و اولویت تماس و … تنظیم کنید. برای مثال حالت سایلنت را می توانید زمانی انتخال کنید که نوتیفیکیشن های تماس را سایلنت کنید. می توانید آن را روی حالت Always قرار داده یا when iphone is locked قرار دهید تا هنگامی که زمانی که گوشی خود را آنلاک می کنید بتوانید این نوتیفیکیشن ها را دریافت کنید و هر بار این اعلان ها مزاحم شما نشوند.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها