ویژگی های تازه آپدیت ماه جولای کنسول Xbox One

0
717

کالاسودا_ویژگی شروع سریع یا FastStart بخش های مهم بازی شما رو اول دانلود می کند و بعد بازی شما سریع تر اجرا می شود.

شرکت مایکروسافت به تازگی آپدیت جدیدی برای کنسول Xbox One به بازار عرضه کرده است و محوریت اصلی این آپدیت ویژگی دانلود سریع بازی ها برای اجرای بهتر آنها می باشد.شروع سریع یا FastStart اولویت اصلی این ویژگی دانلود فایل های اصلی می باشد و بعد از اجرای بازی بقیه فایل ها در پس زمینه دانلود می شود. این ویژگی به سرعت ۲۰Mbps نیاز دارد و فقط برای تعدادی از بازی ها معروف این ویژگی فعال خواهد بود.

شما می توانید با این ویژگی بازی ها رو سریع تر از قبل اجرا کنید.شرکت مایکروسافت هنوز بازی های مربوط به این ویژگی رو اعلام نکرده است اما این شرکت قول داده است که تمام بازی هایی که به تازگی منتشر می شوند شامل این ویژگی باشند.این ویژگی کاملا منحصر به فرد بوده و می تواند انقلابی در زمینه اجرای بازی های آنلاین باشد.

در کنار این آپدیت شرکت مایکروسافت قصد دارد تا تعدادی بازی و برنامه هم ضمیمه این آپدیت به بازار عرضه کند.شما با این برنامه می توانید بازی ها رو دسته بندی کنید و گروه های خاصی رو برای آنها در نظر بگیرید.شرکت مایکروسافت گزینه جستجو رو هم قرار است به این بخش اضافه کند تا کاربران بعد از فشردن دکمه Y بتوانند هر بخشی از سیستم کُنسول خود اعم از برنامه ، بازی ها ، تنظیمات و خیلی موارد دیگر رو مورد بررسی و جستجو قرار دهند.

اگر پیش تر ایکس باکس وان را نخریده اید، تنها نمایشگر فول اچ دی در اختیار دارید و به دنبال مدلی با قیمت مناسب برای تجربه بازی های ایکس باکس وان هستید، مدل اس منطقی ترین انتخاب است. اما اگر در حال حاضر ایکس باکس وان دارید، ما پیشنهاد نمی کنیم مدل اس را خریداری کنید.

اگر نمایشگر ۴k دارید و یا در آینده ای نزدیک می خواهید خریداری کنید، خرید ایکس باکس وان ایکس انتخاب بهتر و مطمئن تری است البته اگر بتوانید از عهده هزینه آن بر بیایید. ایکس باکس وان ایکس قدرتمندترین کنسول ساخته شده تا به امروز است و می تواند تصاویری با جزییات بیشتر، عملکردی بهتر و رنگ هایی زنده تر را به شما ارائه دهد.

اگر ایکس باکس وان دارید، آیا خرید مدل ایکس توصیه می شود؟ ما تنها این تصمیم را در صورتی پیشنهاد می کنیم که تلویزیون ۴k و کمی پول اضافه داشته باشید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها