آشنایی با ویژگی های غیرکاربردی ویندوز 10 که باید آنها را حذف کنید

0
200
آشنایی با ویژگی های غیرکاربردی ویندوز 10 که باید آنها را حذف کنید

ویندوز با ویژگی های بهینه ای معرفی شد، اما در میان این ویژگی ها تعدادی نیز کاملا غیرکاربردی هستند که می توانید آنها را به راحتی حذف کنید. در زیر با این ویژگی های غیرکاربردی ویندوز 10 آشنا خواهیم شد.

ویژگی People

ویژگی My people با آیکون دو آدمک که به صورت پیش فرض در نوار وظیفه ویندوز 10 وجود دارد یکی از این ویژگی های غیر کاربردی است. قرار است که با کمک این ویژگی با افراد مختلف روی سرویس های مختلف گپ بزنید و مخاطبین مورد علاقه خود را به نوار وظیفه پین تا به آنها راحت تر دسترسی داشته باشید! این موضوع تنها روی کاغذ اتفاق افتاده است و در واقعیت عملکرد My people با خدمات بسیار کمی همراه است.

در نصب پیش فرض ویندوز این برنامه فقط با میل و اسکایپ کار می کند و ممن است انتظار داشته باشید که سایر برنامه های مایکروسافت مانند لینکدین، Microsoft Teams, Yammer, و  Xbox Live Chat نیز sync شود اما امکان چنین چیزی وجود ندارد. این برنامه حتی با ویژگی های پیامکی وارد شده به برنامه شما کار نمی کند. حتی برنامه فیس بوک نیز با آن هماهنگ نشده است. مایکروسافت حتی خدمات و سرویس های خود را وارد این برنامه نکرده است، بنابراین جای تعجب نیست که فقط تعدادی معدودی برنامه با آن ادغام شده اند. خوشبختانه کاربران ویندوز 10 می توانند این آیکون را با غیرفعال کردن آن بردارند.

ویژگی People

پوشه 3D Object

دیدن پوشه 3D Object در زیر قسمت This PC در فایل اکسپلورر می تواند آزار دهنده باشد، پوشه ای که شاید هیچ گاه به کار شما نیاید. اما حقیقتا چه تعداد از کاربران از این پوشه استفاده می کنند؟ یا بودن آن در ویندوز چه اهمیتی دارد؟ این پوشه به عنوان وسواس مایکروسافت برای بخش سه بعدی و ویژگی هایی مانند نقاشی سه بعدی، واقعیت ترکیبی ( در واقع فعلا واقعیت مجازی)، پشتیبانی از چاپگرهای سه بعدی به ویندوز 10 آمده اند.

این ویژگی ها جالب هستند اما برای اکثر کاربران رایانه ای مهم نیستند، چرا که بسیاری از آنها سخت افزار لازم برای اجرا برنامه های سه بعدی را ندارند. اما شما به راحتی می توانید برنامه هایی مانند Paint 3D را حذف کنید. برای مخفی کردن پوشه 3D Object نیز باید از هک رجیستری استفاده کنید.

پوشه 3D Object

نیوز فید وحشتناک مایکروسافت ادج

تب جدید پیج مایکروسافت ادج حالت شلوغی دارد. به طور پیش فرض این قسمت پر است از مقاله های کلیک خور درباره ثروتمندترین افراد مشهور جهان، پیشنهادات کارت اعتباری ، تبلیغات خرید و اطلاعات کاشت دندان!

شما می توانید این اخبار را پنهان کنید، اما باز هم مرورگر شما پر از آشفتگی است و گاهی کاربران آرزو می کنند مایکروسافت کاملاً  آن را حذف کند. با این وجود هیچ شانسی ندارد: قسمت نیوز فید در حال حاضر بخشی از صفحه برگه جدید در نسخه جدید مبتنی بر مایکروسافت ادج پریمیوم است. نظر شما در این مورد چیست؟ چه ویژگی های اضافی وجود دارد که باید به نظر شما در ویندوز 10 حذف شود؟

نیوز فید وحشتناک مایکروسافت ادج

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها