پربازدیدترین عکس در اینستاگرام چه عکسی است؟

0
2217
پربازدیدترین عکس در اینستاگرام

به تازگی خبر جالبی در مورد اینستاگرام منتشر شده که نشان می دهد پربازدیدترین عکس در این شبکه اجتماعی مشخص شده است و شاید دیدن شما را متعجب کند.

پربازدیدترین عکس در اینستاگرام

عکس یک تخم مرغ توانست رکورد پربازدیدترین عکس اینستاگرام را بشکند! این رکورد در اختیار سلبریتی معروف یعنی کایلی جنر بود. این عکس در تاریخ پنج ژانویه سال 2019 در اکانتی به نام World_Record_Egg منتشر شد. این عکس ساده از یک تخم مرغ در یک پس زمینه سفید است که توانست بالای 18.1 میلیون لایک را به خود اختصاص دهد و از عکس پربازدید کایلی جنر پیشی بگیرد.

عکس پربازدید اینستاگرام

عکسی پربازدید کایلی جنر ، عکس دختر تازه متولد شده ی او بود که در تاریخ شش فوریه سال 2018 در اکانت او منتشر شده بود. این عکس تا زمانی که این رقیب عجیب و غریب پدیدار شود ، در صدر پربازدیدترین عکس اینستاگرام بود. حالا ما می خواهیم برنده این رقابت را به شما معرفی کنیم:

عکس پرپازدید کایلی جنر

عکسی که سابقا در رده اول قرار داشت را هم در این بخش مشاهده می کنید:

زمان اتفاق این رکوردشکنی

عکس روز سیزدهم ژانویه دار و دسته تخم مرغی ( نامی که این پیج روی هواداران گذاشته است ) توانست از 14 میلیون لایک به 18 میلیون لایک برسد. این اتفاق کمتر از سه ساعت رخ داد. این موضوع خود رکوردی شگفت انگیز در مورد پربازدیدترین عکس اینستاگرام محسوب می شود.  پس از 100 هزار لایک دیگر کایلی جنر به رده دوم پربازدیدترین عکس نقل مکان و جایگاه اول را به این تخم مرغ تقدیم کرد.عکس یک تخم مرغ توانست رکورد پربازدیدترین عکس اینستاگرام را بشکند!

اولین عکس اشیا پربازدید

این اولین عکس اشیا بود که توانست در بین 20 عکس پر بازدید اینستاگرام قرار بگیرد. در این لیست ما شاهد اسم هایی مانند بیانسه ، کریستیانو رونالدو و حتی سلنا گومز نیز هستیم. حالا که این تخم مرغ به رده اول رسیده به سوال اصلی این دنیای فانی می رسیم: اول مرغ بوده یا تخم مرغ؟

سوالات شکل گرفته در ذهن کاربران

اما سوال اصلی تر این است که حالا چرا یک تخم مرغ باید این رکورد را بشکند؟؟ آیا عکسی که در مورد یک شی بوده باید از یک عکس در مورد جادوی تولد است بهتر و بیشتر بازدید داشته باشد؟ آیا به نظر شما این نقشه بوده تا پربازدیدترین عکس چنین تصویری شود؟ تمام این سوالات در ذهن تک تک افراد شکل گرفته است و باید دید چه زمانی جواب این سوالات مشخص خواهد شد. هنوز که صاحب اکانت این صفحه واکنشی به این مسائل نداشته است.

یکی از مواردی که شاید باعث این اتفاق شده باشد این است که اینستاگرام فضای بازی برای فعالیت های اجتماعی شده است و هر فردی می تواند به سلبریتی در این فضا تبدیل شود و شاید همین موارد است که بعضی اوقات دیده می شود که عکسی چنین پربازدید شود.

نظر شما در مورد این رکوردشکنی در اینستاگرام چیست؟ آیا به نظر شما فرد دیگری می تواند باز هم به این رکوردشکنی ادامه دهد؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها