چگونه عوارض اتوبان را با آپ پرداخت کنیم؟

1
6616
چگونه عوارض اتوبان را با آپ پرداخت کنیم؟

چگونه عوارض اتوبان را با آپ پرداخت کنیم؟  این سوال بدون شک زمانی که قصد مسافرت دارید یا پیامی مبنی بر عبور شما از برخی اتوبان های بین شهری ارسال می شود برای شما ایجاد خواهد شد. در این بخش قصد داریم به بررسی روش های مختلف پرداخت عوارض اتوبان بپردازیم.

به طور کلی روش های مختلفی برای پرداخت عوارض آزادراهی به صورت آنلاین وجود دارد و شما می توانید بدون توقف در صف های پرداخت عوارض به پرداخت عوارض بین شهری با استفاده از نرم افزار بپردازید. استفاده از این نرم افزار ها به شما اجازه می دهد تا پس از تردد از اتوبان ها نیز به پرداخت عوارض تردد خود بپردازید و یا قبل از سفر آن ها را پرداخت کنید.

یکی از مشهور ترین روش ها برای پرداخت عوارض بین راهی استفاده از این نرم افزار محبوب است. برای دانلود آپ می توانید به سایت asanpardakht.ir مراجعه کنید و آن را به طور مستقیم دریافت کنید

پس از نصب نرم افزار باید وارد اپلیکیشن شده و وارد سومین صفحه از نرم افزار شوید و گزینه عوارضی آزاد راه را انتخاب کنید.

در این میان باید توجه داشته باشید که در گام اول نیاز است اطلاعات خودروی مورد نظر را وارد کرده و در ادامه می توانید به مشاهده پرداخت عوارض اتوبان بپردازید. برای پرداخت توجه داشته باشید که نیاز به رمز دوم کارت خود نیز دارید.این نرم افزار برای گوشی های هوشمند اندروید و آیفون توسعه پیدا کرده و در اختیار کاربران قرار می گیرد.

عوارض اتوبان با آپ

پرداخت عوارض اتوبان با اپلیکشن کی پاد

این اپلیکیشن پرداخت عوارض اتوبان نیز بسیار ساده به سوال شما پاسخ می دهد. این نرم افزار توسط شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید آن را روی گوشی های هوشمند اندروید و iOS خود نصب کنید. برای دریافت این نرم افزار می توانید به وب سایت kipaad.ir مراجعه کنید.در این میان توجه داشته باشید که این نرم افزار قابلیت های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد.

  • پس از نصب این نرم افزار وارد محیط این ابزار می شوید و می توانید با انتخاب گزینه عوارض آزادراهی (آنی رو) به پرداخت آنلاین عوارض خودرو خود بپردازید.
  • در مرحله اول باید پلاک خودرو و برخی مشخصات خود را در کنار نام و نام خانوادگی خود وارد کنید.
  • پس از وارد کردن اطلاعات و انتخاب گزینه ی بعدی دو قابلیت در اختیار شما قرار می گیرد، در این بخش گزینه استعلام بدهی را انتخاب کنید و پس از مشاهده مبلغ می توانید گزینه پرداخت را انتخاب کنید، حال با توجه به قابلیت های یاد شده باید به صفحه اصلی برگشته و کیف پول خود را به همان مبلغ شارژ کنید و پس از این کار به پرداخت عوارض از طریق کیف پول نرم افزار بپردازید.

پرداخت عوارض اتوبان با اپلیکشن کی پاد

پرداخت عوارض اتوبان با اپلیکیشن دیجی پی

یکی دیگر از اپلیکیشن های کیف پول را باید این نرم افزار دانست، البته در نظر داشته باشید مانند بسیاری از ابزار های قابلیت پرداخت عوارض آزادراهی تنها یکی از ویژگی های این نرم افزار است و به وسیله آن می توانید به خرید شارژ، کارت به کارت و… بپردازید. برای دانلود نرم افزار یاد شده می توانید به سایت www.mydigipay.com مراجعه کنید.

پس از نصب نرم افزار گزینه های متعددی در اختیار شما قرار می گیرد، پس از انتخاب عوارض جاده ای باید نوع خودرو و پلاک خود را انتخاب کنید.در این بخش پس از وارد کردن اطلاعات پیامی روی گوشی شما ارسال می شود که قصد دارید بدهی معوقه خود را پرداخت کنید یا در صورتی که قصد دارید وارد اتوبان هایی شوید که نیاز به عوارض دارد می توانید از آن را پرداخت کنید. پس از انتخاب نوع آن می توانید به پرداخت آن اقدام کنید.

بزرگترین ایراد این نرم افزار را می توان عدم ذخیره سازی اطلاعات خودرو دانست که پس از هر سری اجرای این بخش نیاز دارید که اطلاعات خود را وارد کنید.

پرداخت عوارض اتوبان با اپلیکیشن دیجی پی

پرداخت عوارض اتوبان با اپلیکیشن اتول یار

این نرم افزار را باید کمی محدود تر از اپلیکیشن های دیگر دانست، این نرم افزار با نام اپلیکیشن است در اختیار کاربران قرار می گیرد و به وسیله آن می توانید به پرداخت عوارض مانده از قبل خود بپردازید یا آزادراه هایی که قصد تردد آن ها را در 10 رو آینده دارید را به پرداخت آن بپردازید.این نرم افزار توسط شرکت سیمرغ تجارت توسعه پیدا کرده و در اختیار کاربران و گوشی های هوشمند اندرویدی قرار می گیرد. برای استفاده از این نرم افزار باید به سایت stts.ir مراجعه کنید.

  • پس از نصب نرم افزار عوراض خودرو را انتخاب کنید و گزینه افزودن خودرو را انتخاب کنید.
  • حال باید به وارد کردن مشخصات خود بپردازید و در این میان به کارت خودرو خود برای دسترسی به بخشی از مشخصات نیاز دارید. پس از وارد کردن اطلاعات گزینه استعلام را انتخاب کنید. در بخش خوداظهاری نیز می توانید قبل از وارد شدن به بزرگراه ها به پرداخت هزینه عوارض خود بپردازید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این نرم افزار باید در مرحله اول کیف پول خود را شارژ کنید و سپس به استفاده از آن بپردازید.

پرداخت عوارض اتوبان با اپلیکیشن اتول یار

پرداخت عوارض اتوبان با اپلیکیشن تاپ

نحوه پرداخت عوارض اتوبان با استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است می توانید پس از مراجعه به وب سایت top.ir نسبت به نصب این نرم افزار افدام کنید. تاپ قابل نصب روی گوشی های اندروید و آیفون است و توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

  • پس از نصب نرم افزار باید وارد بخش خدمات خودرو شوید و با انتخاب گزینه خرید عوارض آزادراهی با وارد کردن اطلاعات خود بپردازید.
  • پس از وارد کردن اطلاعات خودروی خود گزینه تایید را انتخاب کرده و دو بخش در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید به استعلام بدهی خود بپردازید یا عوارضی که قصد دارید از آن تردد کنید پیش از حرکت به پرداخت آن بپردازید، توجه داشته باشید که تا 10 روز مهلت استفاده از این پرداخت را خواهید داشت.
  • پس از انتخاب بزرگراه می توانید با وارد کردن شماره کارت و رمز دوم آن را پرداخت کنید.

پرداخت عوارض اتوبان با اپلیکیشن تاپ

پرداخت عوارض اتوبان با سایت NSPay

اگر به گوشی هوشمند دسترسی ندارید می توانید با سادگی با استفاده از وب سایت www.nspay.ir با پرداخت عوارض بین شهری بپردازید. این وب سایت توسط شرکت توسن توسعه پیدا کرده است. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و تنها نیاز دارید شماره تماس خود را وارد کرده و پس از تایید کد ملی شما باید اطلاعات خودرو را وارد کرده و مانند سایر روش های یاد شده به پرداخت عوارض خودرو بپردازید.

پرداخت عوارض اتوبان با سایت NSPay

مبلغ عوارض الکترونیکی اتوبان و آزادراه‌ها

در بخش های بالا به بررسی روش ها و نحوه پرداخت عوارض اتوبان ها پرداختیم، حال در این قسمت قصد داریم به بررسی و مشاهده مبلغ عوارض الکترونیکی اتوبان بپردازیم. در این میان می توانید با استفاده از تصویر پایین به مشاهده مبالغ بپردازید و در صورت قصد داشتن از آن مسیر ها آن ها را مطابق مبالغ یاد شده پرداخت کنید.

مبلغ عوارض الکترونیکی اتوبان و آزادراه‌ها

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
حمید رضا عسگری
3 سال پیش

سلام سایت خوبی است در زمینه فناوری خصوصا اخبار ماشین نیسان و فورد دفتر ما هم نیسان زیاد داره اما نیسان ما کجا این نیسان کجا