پردازنده گوشی جدید سونی اکسپریا، رقیب آیفون 11؟

0
1104
پردازنده گوشی جدید سونی اکسپریا، رقیب آیفون 11؟

گوشی های جدید سونی اکسپریا برای تماشای فیلم و بازی با نسبت تصویر 9:21 بسیار عالی طراحی شده اند، آنها همچنین در زمینه پردازش نیز گوشی های پر قدرتی هستند.

به نظر می رسد که سونی اکسپریا 1 یکی از بالاترین امتیازها را در این زمینه تا کنون دیده است. با این حال به نظر می رسد گوشی بعدی سونی اکسپریا می تواند آن را در این زمینه شکست دهد.

مشخصات قدرتمند گوشی جدید سونی اکسپریا

به این دلیل که به نظر می رسد نسخه بعدی آن می تواند از چیپست Snapdragon 865 آتی بهره ببرد. اگر نام آن ناآشنا باشد، به این دلیل است که در حال حاضر هیچ گوشی دارای چیپست نیست. بیشتر گوشی های رده بالا  Snapdragon 855 دارند اما نسخه جدید آن هنوز معرفی نشده است.

سایت خبری ژاپنی Androplus گزارش داده است که سونی برای استفاده از اسنپدراگون 865 در گوشی هوشمند اکسپریای بعدی خود آماده است. این نشان می دهد که گوشی هوشمند جدید اکسپریا می تواند با این چیپست آینده نگری را کامل کرده و به دنبال غلبه بر رقبای خود در بازار باشد.

ما قبلاً شاهد بوده ایم که امتیازات بنچمارک اسنپدراگون 865 فاش شده است ، بنابراین می دانیم که چیپست نسل بعدی با سرعت پردازش فوق العاده بالا و همچنین پشتیبانی بومی از 5G همراه خواهد بود. این می تواند گوشی هوشمند آینده سونی را به عنوان یک گوشی قوی در زمینه پردازش واقعی تبدیل کند ، هرچند ما احتمالاً اولین چیپست در این زمینه را در Samsung Galaxy S11 خواهیم دید ، زیرا سامسونگ دست به ساخت Snapdragon 865 زده است و احتمالا آن را زودتر از سونی در گوشی های خود ارائه دهد.

از آنجا که سونی اکسپریا 1 با چیپست اسنپدراگون 855 تقریباً به اندازه iPhone XS قدرتمند بود ، Snapdragon 865 می تواند به گوشی جدید اکسپریا در قدرت بالا و رقابت با آیفون 11 کمک کند.

مشخصات قدرتمند گوشی جدید سونی اکسپریا

نام نسل بعدی گوشی سونی اکسپریا

ما درباره تلفن های هوشمند آینده سونی اکسپریا چه می دانیم؟ مواردی که در این خصوص می دانیم خیلی زیاد نیست ، قبلا در  IFA 2019 از یک گوشی هشت دوربینه نام برده شده بود ، اما در عوض سونی اکسپریا 5 به بازار عرضه شد که  نسخه ای کامپکت از اکسپریا 1 بود.  ما حتی نمی دانیم گوشی جدید به چه نامی به بازار خواهد آمد ، اما از آنجایی که Xperia 5 نام دو گوشی ما بین  Xperia 1 ، پرچمدار سونی Xperia 10  گوشی مقرون به صرفه سونی بوده است محتمل ترین نامی که برای گوشی جدید سونی می توان انتظار داشت Xperia 6 نیست، بلکه نزدیکترین حدس ما تاکنون سونی اکسپریا 2 است.

احتمالاً سونی تلفن جدید خود را در اوایل سال 2020 رونمایی می کند ، تا آن زمان با کالاسودا همراه باشید تا تمام اخبار و حواشی ان را دنبال کنید.

نام نسل بعدی گوشی سونی اکسپریا

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها