پروژکتور لیزری شیائومی با قابلیت های خیره کننده روانه بازار فروش می شود

0
509
پروژکتور لیزری شیائومی با قابلیت های خیره کننده روانه بازار فروش می شود

پروژکتور لیزری شیائومی قابلیت پخش 4K را برای کاربران فراهم می کند. بر اساس اخبار موجود، این محصول گران قیمت شرایط جالبی را برای کاربران فراهم می کند که قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم.

شیائومی در ماه های اخیر ویدئو پروژکتورهای زیادی را روانه بازار فروش کرده است و در این میان محصولات خوش قیمت بسیاری نیز وجود دارد اما پروژکتور لیزری شیائومی که قابلیت پخش 4K را دارد، با قیمتی نزدیک به 2220 دلار به فروش می رسد. این ویدئو پروژکتور به نوعی یک محصول گران قیمت و حرفه ای به شمار می رود.

پروژکتور لیزری شیائومی چه صفحه نمایشی را ایجاد می کند؟

پروژکتور لیزری شیائومی قابلیت نمایش 80 الی 150 اینچی تصاویر را دارد و حدود چند روزی است که برای فروش وارد بازار شده است.

از لحاظ ظاهری، پروژکتور لیزری شیائومی تفاوت های بسیاری با نسخه های دیگر دارد. این محصول قابلیت استفاده بالای 25 هزار ساعت را دارد. پروژکتور لیزری شیائومی از نورافکنی کوتاه برد استفاده می‌کند و عمق میدان جالبی نیز دارد. همچنین از نظر صوتی باید گفت در این ویدئو پروژکتور بلندگوهای استریوی دوگانه‌ای با Dolby Virtual Surround وجود دارد که تجربه صوتی فراگیری را تضمین می‌کند.

پروژکتور لیزری شیائومی می‌تواند تصاویری به بزرگی ۱۰۰ اینچ را ۲۴ سانتیمتر دورتر از سطح دیوار نمایش دهد. همچنین این ویدئو پروژکتور از HDR10 و نسبت کنتراست ۳۰۰۰: ۱ پشتیبانی می‌کند. این محصول از تکنولوژی صفحه نمایش فلورسانس لیزری ALPD3.0 جدید Guangfeng Optoelectronics  که از لحاظ پخش نور با استاندارد بین المللی Telecommunications Union Rec.709  مطابق است، استفاده می‌کند.پروژکتور لیزری شیائومی چه صفحه نمایشی را ایجاد می کند؟

پروژکتور لیزری شیائومی سیستم عاملی مشابه پروژکتورهای دیگر این برند دارد و نکته جالب توجه اینکه از رابط کاربری MIUI TV که مخصوص تلویزیون های این برند است نیز به خوبی پشتیبانی می کند.

با تمام این مسائل به نظر می رسد که این محصول، تنها طرفداران خاص خود را داشته باشد و برای مصارف آموزشی و اداری مناسب نیست. قیمت این محصول در شرایطی حدود 2220 دلار است که می توان با حدود نیمی از قیمت این محصول، یک ویدئو پروژکتور مناسب خریداری کرد. اما این موضوع باعث نمی شود که این ویدئو پروژکتور را محصولی با ارزش خرید پایین دانست. پروژکتور لیزری شیائومی قابلیتی را برای کاربران فراهم می کند که تلویوزیون های با این کیفیت، قیمت های بالاتری دارند. به طور کلی ویژگی های این محصول باعث می شود برای برخی از امور خاص مورد تایید قرار گیرد.

نظر شما در مورد ویدئو پروژکتورهای پخش فیلم چیست؟ آیا تجربه استفاده از این محصولات را دارید؟ کدام حیطه کاری را برای استفاده از این محصولات ترجیح می دهید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها