پرچمدار جدید آنر در روز های آینده فروش بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد

0
660
پرچمدار جدید آنر در روز های آینده فروش بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد

پرچمدار جدید آنر در روز های آینده فروش بسیار خوبی را تجربه خواهد کردکالاسودا- پرچمدار جدید آنر به زودی روانه بازار فروش می شود. کمپانی چینی هوآوی که همچنان توسعه برند آنر را بر عهده دارد حدود یک ماه پیش رونمایی شد، حال امروز تصویری منتشر شد که به نظر یک پرچمدار از برند آنر خواهد بود. با توجه به سابقه برند آنر در عرضه یک گوشی پرچمدار در ماه نوامبر به نظر می رسد این گوشی هوشمند Honor View 20 نام داشته باشد که در کشور چین آنر V20 نام خواهد داشت.

با توجه به اخبار موجود این گوشی هوشمند دارای شماره مدل VCE-AL00 و VCE-TL00 هستند و به تازگی تاییدیه 3C را نیز دریافت کرده است. هوآوی هنوز زمان عرضه این گوشی موبایل را به صورت رسمی اعلام نکرده است، اما بررسی نسخه سال گذشته گوشی هوشمند سری آنر این موضوع را تایید می کند که اواسط ماه نوامبر باید شاهد رونمایی یک گوشی هوشمند پرقدرت از برند آنر باشیم که این محصول در اوایل دسامبر فروش جهانی خود را آغاز می کند.

هوآوی هنوز مشخصات این گوشی هوشمند را اعلام نکرده است!!

کمپانی هوآوی همواره قبل از رونمایی یک محصولات بسیاری از ویژگی های موبایل خود را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتواند هیجان بیشتری را برای آن ها ایجاد کند، با این وجود این بار هوآوی بسیار بدون سر و صدا قصد دارد محصول جدید خود را توسعه دهد از این رو اطلاعات زیادی در اختیار کاربران قرار نمی گیرد.

پرچمدار جدید آنر در روز های آینده فروش بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد

در حال حاضر اگر قصد پیش بینی این محصولات را داشته باشیم می توان این موضوع را در نظر گرفت که پرچمدار جدید آنر از یک پردازنده کایرین 980 بهره می برد. پردازنده ی هفت نانومتری که در حال حاضر روی پرچمدارن سری میت قرار دارد و به گواه بسیاری از کاربران برترین پردازنده گوشی های اندرویدی محسوب می شود. در بخش نرم افزاری نیز شرایط مطلوب خواهد بود و پرچمدار جدید آنر با اندروید 9 و رابط کاربری جدید هوآوی در اختیار کاربران قرار می گیرد. در تصاویر منتشر شده حضور سه لنز دوربین در پرچمدار جدید آنر تایید می شود و باید دید این سه لنز شرایطی مشابه سری میت 20 خواهند داشت یا تغییراتی در ساختار لنز ها به وجود خواهد آمد. حضور سه لنز در پرچمدار جدید آنر بدون شک این گوشی هوشمند را در کنار برترین گوشی های موبایل سال جاری قرار می دهد.

در حال حاضر گوشی هوشمند پی 20 پرو در وب سایت ها معتبر عکاسی برترین امتیاز ها را دارد و به عنوان برترین گوشی موبایل در بخش دوربین عکاسی محسوب می شود.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها