پرچمدار جدید ال جی ارزانتر از رقبا

0
787
پرچمدار جدید ال جی ارزانتر از رقبا|کالاسودا

پرچمدار جدید ال جی ارزانتر از رقبا|کالاسوداکالاسودا – گوشی ال جی V30 که پرچمدار جدید شرکت الجی است، با قیمتی کمتر از دیگر رقبای پرچمدار خود به بازار میرسد.

گوشیهای هوشمند پرچمدارمعمولا قیمتی بالاتر از دیگر گوشیهای موجود در بازار دارند و هر فردی که خواهان به دست گرفتن چنین گوشی هاییست باید مبلغ بیشتری برای ان هزینه کند. گوشی نوت8 قیمتی حدود 900 دلر و گوشی ایفون ایکس قیمتی معادل 999 دلار دارد. ال جی طی خبرهایی که برای معرفی پرچمدار خود منتشر میکند به این نکته اشاره کرده است که گوشی جدید این شرکت قیمتی پایین تر از دیگر رقبای پرچمدار خود دارد.

به نظر میرسد که این شرکت کره ای قیمت 949 دلار تعیین شده برای این گوشی هوشمند را به 840 دلار در گوشی های 64 گیگابایتی افزایش خواهد داد و این اتفاق اولین بار در کانادا به وقوع خواهد پیوست. گزارشها نشان میدهد که ال جی در ابتدا میخاست قیمت این گوشی همانند دیگر پرچمداران موجود در بازار باشد، اما بعدا تصمیم گرفت که به منظور افزایش تقاضای بازار، قیمت نهایی را کاهش دهد.

پیش سفارشات از قبل ثبت شده نشان از استقبال خوب از این گوشی دارد که روز 21 ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. اگر درامد کافی برای خرید نوت 8 یا ایفون ایکس را ندارید، ال جی v30 را امتحان کنید. این گوشی میتواند یک گوشی کامل و جایگزینی برای دیگر پرچمداران باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها