سامسونگ با این ترفند رقبای خود را به چالش کشید

0
594

کالاسودا- سامسونگ با عرضه ی یک ویدئویی برند رقیب خود را به چالش کشید. کمپانی کره ایی سامسونگ پرچم دار خود یعنی گلکسی اس ۹ را با شرایطی روانه بازار کرد که در یک بخش کاملاً قدرتمند تر از اپل است. این غول کره ایی تمرکز بسیار زیادی را بر روی سرعت اینترنت همراه کاربران داشته است و بسیار قدرتمند تر از آیفون ایکس که گوشی گرا قیمت تری است را به کاربران ارائه می دهد. این ویدئوی منتشر شده داستانی بسیار ساده دارد و سعی می کند کاربران گوشی های آیفون را به سمت خود بکشاند و از سرعت اینترنت همراه در این ویدئو استفاده کرده است.

این ویدئو بسیار جالب تنها در عرض چند ساعت در ایالات متحده و سراسر جهان منتشر شد و سامسونگ باز هم برای تبلیغات خود نام کمپانی اپل را آورده است. البته این مورد اولین بار نیست اتفاق می افتد و سامسونگ قصد دارد طرفداران گوشی های آیفون را به سمت خود ترغیب کند و به نظر می رسد آخرین بار نیز نیست که از نام این برند برای تبلغات خود استفاده خواهد کرد. به هر حال این موضوع واقعیت دارد که سرعت اینترنت همراه  پرچم دار سامسونگ بسیار عملکرد بهتری نسبت به آیفون ایکس داشته است و جای هیچ گونه دفاعی را برای کاربران باقی نمی گذارد.

سامسونگ در ویدئوی خود یک خانومی را در نظر گرفته است که به نمایندگی اپل مراجعه کرده و در مورد سرعت بالای اینترنت همراه پرچم دار سامسونگ در مقابل آیفون ایکس سوال می کند و از یکی از افراد نمایندگی راهنمایی می خواهد و آن شخص نیز نمی تواند دلیلی برای برتر بودن سرعت اینترنت آیفون ایکس در مقابل این پرچم دار کره ایی بیاورد و با ظاهری ناراحت این موضوع را تایید می کند و در بخش دیگر لوگویی منتشر می شود که کاربران آیفون رابه استفاده از گوشی های سامسونگ دعوت می کند. این کلیپ بسیار کوتاه می تواند تاثیر زیادی روی کاربران گوشی های هوشمند بگذارد زیرا سرعت بالای این پرچم دار کره ایی بسیار قدرتمند تر است. با این وجود به نظر می رسد که اپل نیز پاسخ جالبی به این موضوع دهد.

البته این موضوع کمی تبلیغاتی است و باید دید این موضوع در یک فروشگاه واقعی چگونه مطرح خواهد شد و با چه جوابی کاربران رو به رو می شوند شاید بتوان به این نکته نیز توجه کرد که ضریب خراب شدن گوشی های آیفون طبق اخباری که روز گذشته منتشر شد بسیار کمتر از سامسونگ است و این موضوع می تواند برای خرید های گران قیمت بسیار تاثیر گذار تر شود. حال زمان زیادی تا عرضه گوشی های پرچم دار و نسل جدید سامسونگ و اپل نمانده است و باید دید کدام موفق تر خواهد بود آیا سامسونگ با پرچم داران خود می تواند اپل را شکست دهد و یا باز هم در سایه این برند قدرتمند قرار خواهد گرفت.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها