پلتفرمی جایگزین برای ورود به اسنپ چت

0
375

کالاسودا – اگر شما نیز جزو افرادی هستید که از پیغام لاگین با اکانت فیسبوک در اسنپ چت خسته شده اید، باید بگوییم که جایگزینی برای ورود به این اپلیکیشن در نظر گرفته میشود.

شرکت بیان کرده که در حال کار روی پلتفرم توسعه دهنده جدیدی است که Snapkit نامیده میشود و به توسعه دهندگان اجازه میدهد که با سرویس خود بتوانند بخشی از اسنپ چت باشند. این سرویس شامل امکان لاگین شدن با شبکه های اجتماعی است که به کاربر اجازه میدهد به خدمات سوم شخص با استفاده از اعتبار اسنپ چت دسترسی داشته باشد.
این حرکت که نخستین بار توسط TechCrunch گزارش شد، میتواند نقطه عطفی برای ورود کاربران بیشتر برای این اپلیکیشن باشد که تا امروز در مقابل توسعه دهندگان سوم شخص برای ورود به پلتفرم مقاومت کرده بود.
بر طبق گزارش، چند جنبه متفاوت  از پلتفرم Snapkit را خواهیم دید. قسمت ورود با شبکه های اجتماعی دیگر در زیر ورود با فیسبوک دیده خواهد شد که همچنین شامل یک عکس آواتار بیتموجی کاربر است.
به غیر از ابزار ورود، اسنپ گزارش داده که در حال کار بر روی ویژگی هایی است که به توسعه دهندگان اجازه میدهد با ضربه زدن به دوربین از ویژگی های واقعیت مجازی بهره ببرند. توسعه دهندگان میتوانن به جای وقت صرف کردن سر ساخت ویژگی های واقعیت افزوده خود، بر دوربین AR Snap تکیه کنند.
هنوز مشخص نیست که این تغییرات چه زمانی راه اندازی میشود، اما نشانه هایی وجود دارد که در ان اسنپ چت در پی ایجاد روابط خود توسعه دهندگان شخص ثالث است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت ۹ هر شب به آخرین اخبار حوزه تکنولوژی گوش دهید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها