پلی استیشن پلاس چیست و چه کاربردی دارد؟

0
2993
پلی استیشن پلاس چیست و چه کاربردی دارد؟

شبکه PSN  پیشرفت های بسیار جالبی در ماه های اخیر داشته است و با پیشرفت بازی های آنلاین و چندنفره استفاده از این شبکه بسیار مهم تر می شود. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که پلی استیشن پلاس چیست و چه کاربردی دارد؟

در سال 2010 بود که کمپانی سونی قابلیتی به نام پلی‌استیشن پلاس رونمایی کرد که شبکه PSN و کاربران آن را به‌شدت تحت تاثیر قرار داد. برای تجربه بازی‌های آنلاین، حتما باید عضو پلی‌استیشن پلاس باشید و درغیراین‌صورت نمی‌توانید بازی‌های آنلاین را حتی در صورت خریداری، تجربه کنید. البته این موضوع تنها ویژگی مورد نیاز برای پلی استیشن پلاس نیست.

برخی از ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر است:

بازی‌های رایگان ماهانه

اگر اشتراک پلی‌استیشن پلاس داشته باشید، سونی هر ماه دو بازی رایگان به شما هدیه می‌دهد. سونی هر ماه لیستی از بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس منتشر می‌کند که شامل شش بازی است، دو بازی برای پلی‌استیشن 4، دو بازی برای پلی‌استیشن 3 و دو بازی برای دارندگان کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا درنظر گرفته شده است که اگر صاحب هر سه پلتفرم باشید.

تخفیف‌های ویژه فروشگاه پلی‌استیشن

سونی تخفیف‌های زیادیرا  برای اعضای پلی‌استیشن پلاس درنظر گرفته که خرید بازی‌ها به‌صورت دیجیتالی را بسیار منطقی تر است، این موضوع بیشتر اوقات در تعطیلات بسیار مهم رخ می دهد.

در کنار موارد یاد شده می توان به فضای ذخیره ابری رایگان اشاره کرد. کمپانی سونی به دارندگان اشتراک پلی‌استیشن پلاس ۱۰ گیگابایت فضای ذخیره رایگان ابری هدیه می دهد.این موضوع را در نظر بگیرید که قبل از خرید اشتراک پلی‌استیشن پلاس، باید به کشور حساب کاربری خود توجه کنید. اگر کشور حساب کاربری شما آمریکا باشد، باید پلی‌استیشن پلاس مختص این کشور را خریداری کنید و اگر حساب کاربری شما انگلستان باشد، باید اکانت‌های این کشوررا خریداری کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها