بررسی برخی از ترفند های کاربردی کنسول بازی پلی استیشن چهار

0
792

کالاسودا- کنسول بازی پلی استیشن چهار بدون شک پرطرفدار ترین پلتفرم بازی در طول تاریخ بوده است . پلی استیشن چهار به واسطع عرضه به روز رسانی های محتلف امکانات و ترفند های جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد . این امکانات گاهی کاربردی و گاهی نیز به نظر بدون استفاده می آید.تعداد این قابلیت ها بسیار زیاد است و قصد داریم امروز و فردا به بررسی برخی از این ویژگی های کنسول بازی پلی استیشن چهار بپردازیم:

۱-حالت Rest Mode یکی از پرکاربرد ترین ویژگی ها

پلی استیشن چهار در حالت Rest Mode می تواند کنترلر ها را شارژ کرده و اجازه ادامه دانلود بازی ها را می دهد. این ویژگی در قسمت  Set Features Available in Rest Mode وجود دارد و برای فعال شدن آن باید گزینه Supply Power to USB Ports را فعال کرد تا اجازه شارژ شدن کنترلر صادر شود و گزینه Stay Connected to Internet نیز به شما اجازه می‌دهد تا بازی‌ها و آپدیت‌های خود را دانلود کنید یا فایل‌های ذخیره بازی خود را آپلود کنید.

همچنین این حالت یک ویژگی دیگر نیز در اختیار گیمر های حرفه ایی قرار می دهد و همچنین یک خبر خوب برای تمام طرفداران کنسول بازی پلی استیشن چهار است. برای فعال کردن این قسمت باید در قسمت تنظیمات پلی استیشن به قسمت Power Saving Settings رفته و در بخش Set Features Available in Rest Mode گزینه Keep Application Suspended را انتخاب کنید. با این وجود هر گاه که شما کنسول را به حالت Rest Mode می‌برید و دوباره آن را فعال می‌کنید، بازی را از همان جا که رها کرده‌اید دنبال می‌کنید.این قابلیت برای بازی های آفلاین است.

۲- امکان بهره مندی از Spotify

در این قابلیت می توان با اتصال موبایل خود و کنسول پلی استیشن چهار خود به یک شبکه، به آهنگ‌های مورد علاقه خود هنگام بازی گوشی دهید. البته پیش نیاز این بخش نصب بودن Spotify روی هر دو دستگاه خود است .

برای این کار، اپلیکیشن Spotify را روی گوشی خود باز کنید، یک آهنگ را پلی کنید، گزینه Connected Devices را بزنید و کنسول  خود را انتخاب کنید تا آهنگ خود را از کنسول پلی استیشن چهار گوش دهید.

۳- فرمان‌های صوتی

با بیان کلمه PlayStation فرمان های صوتی فعال می شود . با ذکر عبارت All Commands نیز تمام فرمان‌های قابل شناسایی نمایش داده می‌شوند. برای اجرای یک بازی کافی است نام آن را بیان کنید.
قسمت بعدی برخی از این ویژگی ها را روز آینده بررسی خواهیم کرد.

با عضويت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت 9 هر شب به آخرين اخبار حوزه تکنولوژي گوش دهيد

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها