سونی قصد دارد پلی استیشن یک را پس از ۲۴ سال روانه بازار فروش کند

0
2160

کالاسودا- سونی به نظر قصد دارد کنسول بازی خاطره  انگیز پلی استیشن یک را پس از ۲۴ سال بار دیگر باز سازی کرده و آن را روانه بازار کند. در صورت بروز این اتفاق شاهد اتفاقات بسیار جالب دیگری نیز باید شاهد باشیم. جایی که این بار سونی قصد دارد خاطرات تمام علاقه مندان بازی های رایانه ایی را برای علاقه مندان خود به نحوی جذاب باز سازی کند. این خبر بدون شک می تواند انقلابی را در عرصه بازی های رایانه ایی ایجاد کند. با این وجود در این راه این کمپانی ژاپنی سختی های بسیاری را باید به جان بخرد.

خبر عرضه دوباره این کنسول بازی را مدیر بخش سرگرمی‌های سونی، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت خبری Mantan اعلام کرد. جان کودرا گفت سونی از مدت‌ها قبل در حال بررسی این ایده بوده است و به نظر قصد دارد این اتفاق را به صورت جدی پیگیری کند.او دلیل این اتفاق را اینگونه اعلام کرد که که سونی همیشه نگاهی مثبت به گذشته‌ی خود دارد.البته این مدیر سونی رخ دادن این اتفاق را به صورت قطعی تایید نکرد، اما از این مصاحبه می‌توان نتیجه گرفت با توجه به عرضه‌ی کنسول قدیمی نینتندو و استقبال قابل توجه از آن، سونی هم با جدیت در حال بررسی عرضه‌ی دوباره‌ی کنسول قدیمی خودش است.

با این وجود شرکت سونی مشکلات بازی های قدیمی خود را نیز خواهد داشت بیشتر بازی های این کنسول قدیمی توسط شرکت های دیگری ساخته شده است و شروع همکاری دوباره با این شرکت ها می تواند سونی را با چالش بزرگی رو به رو کند بازی‌هایی مانند Final Fantasy 7، Tomb Raider، Crash Bandicoot و Metal Gear Solid که از محبوب‌ترین بازی‌های این کنسول به شمار می‌روند، همه توسط شرکت‌های دیگری به غیر از سونی ارائه شدند. حالا در صورتی که روند مذاکره با شرکت‌هایی که این بازی‌ها را ارائه کرده‌اند برای تولید دوباره‌ی آن‌ها طولانی شود، دیدار دوباره با کنسول خاطره‌انگیز سونی هم به این زودی ممکن نخواهد شد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها