پیامک های متنی و تصویری ارزان برای استارتاپ های ایرانی

0
298

استارتاپ های ایرانی تا خرداد 98 می توانند از سرویس ارسال پیامک های متنی و تصویری ارزان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، استارتاپ های ایرانی در سال 98 به دلیل کمکی که می توانند به ارایه خدمات الکترونیکی داشته باشند مورد حمایت نهادهای مختلف قرار می گیرند. در این میان «بیتل» نیز خدمتی به این استارتاپ ها ارایه می دهد تا آن ها را برای کمک رسانی به رونق تولید یاری کند.

بنابراین گزارش، وب سرویس دانش بنیان «بیتل» امکان ارسال پیامک های صوتی و متنی را با کمترین هزینه برای توسعه دهندگان اپلیکیشن های واسطه محور و استارتاپ ها، با کیفیت بالا فراهم کرده است بطوریکه می توانند میلیون ها پیامک صوتی و متنی را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای مشتریان و کاربران ارسال کرده و با استفاده از وب سرویس های پیشرفته، با آنان در تعامل باشند.

این سرویس بومی که به تازگی توسعه یافته است، در حال رشد در استارتاپ استودیو آراتل (AVC) و نتیجه مدت ها تلاش متخصصان ایرانی است؛ بیتل با کاهش هزینه ها، زمان و انرژی، راهکاری مناسب برای توسعه دهندگان برنامه های کاربردی، استارتاپ ها و در نهایت کاربران به شمار می آید.

هدف از ارائه این سرویس تحت وب، ایجاد بستری هوشمند، برخط و آسان برای ارتباط با کاربران عنوان شده است که افزایش میزان کاربران وفادار برای کسب و کارهای مختلف را فراهم کرده است.

بنابراین گزارش، اکنون در آغازین روزهای بهار، بیتل با راه اندازی کمپینی، در نظر دارد تا استفاده از این سرویس را تا سقف ۵۰۰ هزار ریال برای استفاده رایگان استارتاپ ها قرار دهد. استارتاپ ها می توانند برای اطلاعات بیشتر به بخش مربوطه در سایت بیتل به آدرس: https://www.bitel.rest تا پایان خرداد ۹۸ مراجعه و پس از تکمیل فرم مربوطه از این سرویس استفاده کنند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها