پیش فروش گوشی های گلکسی اس 10 سامسونگ رکورد جالبی را به دست آورد

0
455
پیش فروش گوشی های گلکسی اس 10 سامسونگ رکورد جالبی را به دست آورد

پیش فروش گوشی های گلکسی اس 10 سامسونگ رکورد پیش فروش در کشور آمریکا را تغییر داد. به نظر می رسد گوشی های گلکسی اس 10 و نسخه پلاس این محصول فروش بسیار خوبی را در ایالات متحده تجربه کند. در پیش فروش پرچمداران سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس 57 درصد از فروش را به خود اختصاص داده و از گلکسی اس 10 فروش بهتری داشته است.

مدتی پیش پرچمداران سامسونگ به صورت رسمی رونمایی شدند، این گوشی هوشمند هوشمند در نسخه های گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10e در معرض دید قرار گرفتند و در حال حاضر توانسته اند طرفداران بسیار زیادی به دست آورند.قدرتمند ترین گوشی هوشمند این سری از پردازنده اگزینوس 9820 و یا اسنپدراگون 855 بهره می برند. گلکسی اس 10 پلاس در حال حاضر در کنار پرچمداران هواوی به عنوان بهترین دوربین عکاسی در میان گوشی های هوشمند دست پیدا کرده است.

اس 10 پلاس پرطرفدار ترین محصول در پیش فروش گوشی های گلکسی اس 10 سامسونگ

پیش فروش گوشی های گلکسی اس 10 سامسونگ مدتی پیش در انگلستان نیز شرایط بسیار خوبی را برای این کمپانی مشهور ایجاد کرد، در کشور انگلستان نیز شرایط به سود گلکسی اس 10 پلاس بود و با وجود گرانتر بودن این محصول در بازار جهانی نسخه پلاس این محصول مورد تایید کاربران قرار گرفت و در آن کشور نیز 57 درصد پیش فروش به نسخه پلاس مربوط می شد.

در مورد پیش فروش گوشی های گلکسی اس 10 سامسونگ اخبار زیادی منتشر نشده اما به نظر می رسد در ایالات رنگ مشکی طرفداران زیادی دارد و رنگ سفید آن نیز در انگلستان مورد تایید کاربران قرار گرفت.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها