چالش جدید فعالان شبکه

0
135

وزارت ارتباطات نتایج حاصل از بررسی کیفیت شبکه را منتشر می کند تا فعالان شبکه برای ارتقای خدمات خود با هم به رقابت بپردازند و چالش بزرگی برای آن ها طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، ارایه خدمات اینترنتی به ایرانیان همواره مورد انتقاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده تا جایی که او هفته گذشته مدیران شرکت ارتباطات زیر ساخت را به دلیل قطع چند ساعتی اینترنتی در کشور جریمه کرد.

شرکت های ارایه دهنده شبکه اینترنت هم در این انتقادات وزیر جای خود را دارند. به منظور آگاهی از وضعیت شبکه در ایران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از چندی قبل 6 هزار سنسور اندازه گیری کیفیت بر شبکه نصب کرد و حالا گویی نتایج این اندازه گیری ها مشخص شده است.

به نظر می رسد که نتیجه ها چنگی به دل نمی زنند برای همین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به فعالان شبکه هشدار داده که این نتیجه را با مردم در میان می گذارد.

توئیت تهدید آمیز وزیر جوان

 محمدجواد آذری جهرمی در حساب توییتری خود نوشت: بر اشکالات سرپوش بگذاری، حل نمی‌شوند، بزرگتر می‌شوند. مخالفتها کافیه، تصمیمم را گرفته‌ام تانتایج استقرار ۶هزار سنسور اندازه‌گیری کیفیت شبکه را  شفاف‌سازی کنیم ومردم را از همه مَحرَم‌تر بدانیم. ممکنه سخت باشه اما خواهیم دید که مسابقه بزرگ برای افزایش کیفیت شروع میشه.

با این توئیت او در نهایت یک فرصت در اختیار فعالان شبکه گذاشته تا برای بهبود و ارتقای خدمات خود اقدام کنند و آن ها را در یک میدان نبر وارد کرده است. براساس این توئیت وزیر ارتباطات، فعالان شبکه شاید دیگر امکان ارایه خدمات بدون کیفیت نداشته باشند و این آخرین چالش برای آن ها محسوب می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها