چطور آیفونم را به ios 12 آپدیت کنم؟

0
1478

کالاسودا – ورژن جدید سیستم عامل ios برای انتشار در اختیار کاربران قرار گرفته و پر از ویژگی های جدید است. ممکن است پیش از ارتقا از خود بپرسید که چگونه این کار را انجام دهید و برای آن نیاز به چه سیستمی دارید؟

همه مدل های آیفون بالاتر از 5S از iOS 12 پشتیبانی می کنند. به روز رسانی این نرم افزار همچنین از نسل ششم آیپاد تاچ، آیپد مینی 2،3 و 4 ، آیپد ایر و آیپد ایر2 و نسل پنجم آیپد (2018) و همه مدل های آیپد پرو را پشتیبانی خواهد کرد.

اپل به تازگی ios 12.1 را از طریق برنامه بتا منتشر کرده است که طی آن ویژگی هایی مانند FaceTime Group را به ارمغان می آورد و همچنین دست به بهبود اعلان ها و ویژگی مزاحم نشوید و برنامه های دیگر زده است.

چگونه ios 12 را دانلود کنم؟

این آپدیت از ساعت 10 صبح روز 17 سپتامبر موجود شده و کاربران می توانند دستگاه خود را آپدیت کنند. توجه داشته باشید که پیش از نصب این بسته، بهتر است از گوشی خود بک آپ گرفته و برای این کار نیاز به فضای خالی حدود 2.77 گیگا بایت دارید. شما می توانید با رفتن به قسمت Setting، گزینه General را بزنید و به Software update دسترسی پیدا کنید. سیستم عامل ios شما به صورت اتوماتیک وجود آپدیت را بررسی کرده و در صورت وجود اقدام به نصب آن روی گوشی می کند. البته شما از طریق iTundes نیز می توانید این بسته آپدیتی را دریافت کنید.

سازگاری با دستگاه

اگر دستگاه آیفون، آیپد یا آیپاد شما دارای سیستم عامل ios 11 است، بنابراین تنظیمات آپدیت ios 12 را دریافت خواهد کرد، به این معنی که ایفون های بالاتر از 5S می توانند به ios 12 ارتقا پیدا کنند.

ویژگی های جدید این آپدیت چیست؟

تمرکز اصلی اپل در iOS 12 بهبود عملکرد سیستم است تا آن را سریعتر از همیشه خصوصا روی دستگاه های قدیمی کاربران کند. برخی از برنامه های داخلی اپل مانند Apple news، Stocks, iBooks و Voice Memosهمه طراحی جدیدی دریافت کرده اند. در انیموجی نیز بهبودهایی حاصل شده است.

 با این حال یکی از ویژگی هایی که بسیاری از افراد منتظر آن بودند، امکان چت های گروهی FaceTime تا میزان 32 نفر تا اوایل امسال است.این نسخه از iOS همچنین قابلیت‌ های مهمی چون نصب خودکار آپدیت ‌ها و ویژگی ‌های جذاب جدیدی مثل Memoji و تمرکز بیشتر روی واقعیت افزوده و دسته بندی نوتیفیکیشن ها را به ارمغان می ‌آورد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید