چطور اطلاعات گوشی را از اندورید به آیفون منتقل کنم؟

0
543
چطور اطلاعات گوشی را از اندورید به آیفون منتقل کنم؟

چطور اطلاعات گوشی را از اندورید به آیفون منتقل کنم؟کالاسودا – شاید برای شما هم پیش امده باشد که بخواهید گوشی اندرویدی خود را کنار گذاشته و آیفون بخرید. اما نمی دانید که چطور اطلاعات گوشی مانند عکسها، فیلم ها، لیست مخاطبین و … را به گوشی جدید آیفون خود منتقل کنید.

به طور طبیعی اولین گام هر کاربر پس از خرید گوشی دستکاری تنظیمات و وارد کردن داده هایی مانند لیست شماره تلفن ها، دانلود اپلیکیشن های محبوب، عکس ها و موسیقی و … است. از آنجایی که کار برای تازه واردان آیفون در ابتدای کار ممکن است اندکی سخت باشد، اپل یک راه انتقال سریع و آسان در این خصوص ارائه کرده است.

انتقال فایل بین دو پلتفرم

برای این تسهیل اپل برنامه ای به نام Move to ios توسعه داده است که با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به راحتی و به طور کامل فایل ها را بین دو پلتفرم اندروید و ios جا به جا کنید. پیش از شروع مراحل به یاد داشته باشید که اینترنت وای فای شما روشن بوده و گوشی شما حداقل 50 درصد باتری داشته باشد. سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

چطور اطلاعات گوشی را از اندورید به آیفون منتقل کنم؟

  • ابتدا گوشی آیفون خود را روشن کرده تا سیستم عامل ان بالا بیاید. به وای فای وصل شوید. هنگامی که صفحه Quick Start را دیدید، بر روی دکمه Set uo manually در پایین آن ضربه بزنید.
  • مراحل نصب را تا مرحله آخر که Fece ID است ادامه دهید. هنگامی که به صفحه Apps & Data رسیدید، گزینه Move Data from Android و سپس گزینه Continue را بفشارید.
  • در این مرحله یک کد شش رقمی را مشاهده خواهید که میان دستگاه آیفون و اندروید شما ارتباط برقرار می سازد. گوشی آیفون را کنار گذاشته و دستگاه اندروید را دست بگیرید.
  • در گوشی های اندروید، اپلیکیشن Move to iOS را از پلی استور دانلود کنید.
  • مرحله پنجم پس از نصب این اپلیکیشن این است که بر روی گزینه Continue ضربه بزنید و شرایط نصب را بپذیرید. روی Next ضربه زده و Find Your code را پیدا کنید و با ضربه به آن کد را دریافت کرده و وارد کنید.
  • پس از اتصال دستگاه، از شما خواسته می شود که نوع داده ها را انتخاب کرده و اطلاعات را از اکانت گوگل به گوشی آیفون جدید انتقال می دهد. پس از اینکه فرایند انتقال کامل شد برروی گزینه Transfer Complete در گوشی اندروید تان ضربه بزنید. روی آیفون نیز گزینه Continue Setting iphone را زده تا به صفحه Transfer Complete برسید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها