چطور با گوگل هوم، امور مختلف را انجام دهیم؟

0
406

کالاسودا – دستیار صوتی گوگل یک ابزار قدرتمند است که می تواند به شیوه های مختلفی مورد استفاده کاربران قرار بگیرد.

این دستیار می تواند به شما کمک کند که خانه تان را هوشمندتر کرده و پاسخ مواردی را که می خواهید را به سرعت دریافت کنید. اما بسیار دیده شده که کاربر از این اسپیکر تنها تقاضای پخش موسیقی و اخبار می کنند. در این می توانید لیست کارهایی که با استفاده از این دستیار می توانید انجام دهید را مشاهده کنید.

پیتزا سفارش دهید و درها را قفل کنید

دستیار صوتی گوگل می تواند شما را به سرویس شخص ثالث متصل سازد تا بتوانید توانایی های خود را گسترش دهید. ادغام در برنامه های دستیار صوتی می تواند به شما این امکان را دهد که از اپلیکیشن هایی خاص مانند دومینو پیتزا سفارش دهید یا به صورت از راه دور خودروی خود را قفل کنید. همچنین می توانید در صورتی که درب هوشمند داشته باشید، درب منزلتان را با فرمان صوتی قفل کنید.

بدون خروج از خانه خرید کنید

فرض کنید در خانه هستید و نیاز به مواد غذایی خاص برای آشپزی دارید یا نیاز به شامپو برای استحمام دارید. می توانید سفارش خود را به دستیار صوتی گوگل دهید تا تمام کارها را برایتان راست و ریس کند. هنگامی که روش پرداخت خود را برای گوگل هوم تعریف می کنید، می توانید از فروشگاه های بزرگی چون Whole Foods، والمارت و بسیاری از فروشگاه های دیگر خرید کنید.

یادآوری زمان مسواک زدن

گاهی یادآوری امور متداول روز که آنها را عقب انداخته و به زمان دیگری موکول می کنید، می تواند شما را تشویق به انجام آن کار در لحظه کند. برای مثال می توانید برای مسواک زدن خود یا خوردن قرص و موارد دیگر از روش یادآوری و تایمر گوگل هوم استفاده کنید. شما همچنین می توانید تایمر را به مدت 2 دقیقه تنظیم کنید که یادآوری طولانی تری به شما داشته باشد.

استفاده از گوگل هوم به جای کنترل تلویزیون

برای اینکه بتوانید برنامه مورد علاقه خود را در شبکه نتفلیکس تماشا کنید، می توانید آن را با گوگل هوم هماهنگ کرده و خاموش و روشن کردن تلویزیون را به او سپرده و لیست مورد علاقه فیلم های خود را از نتفلیکس، HBO و یوتیوب بخواهید. گوگل هوم همچنین قادر است که فرمان های چندگانه را برای پخش نتفلیکس شناسایی کند و اموری مانند متوقف کردن، ادامه پخش و جلو بردن فیلم را انجام دهد. در واقع می توانید از گوگل هوم به جای کنترل تلویزیون استفاده کنید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها