چطور دسته پلی استیشن را به کامپیوتر وصل کنیم؟

0
944
چطور دسته پلی استیشن را به کامپیوتر وصل کنیم؟

کنترلر پلی استیشن را می توان یکی از جذاب ترین کنترلرهای کنسول بازی پلی استیشن در نظر گرفت، این کنترلر به کامپیوتر ها نیز به سادگی متصل می شوند و روش های مختلفی برای این کار وجود دارد، در این بخش قصد دارین به بررسی این موضوع بپردازیم که چطور دسته پلی استیشن را به کامپیوتر وصل کنیم.

با استفاده از کابل میکرو یو اس بی

کابل میکرو یو اس بی ساده ترین روش برای اتصال دسته پلی استیشن به کامپیوتر است، زمانی که کنترلر را به کابل یو اس بی متصل کرده می توانید از آن استفاده کنید، این روش بسیار ساده است ولی برای استفاده از کنترلر پلی استیشن 4 همواره نیاز به کابل دارید.چطور دسته پلی استیشن را به کامپیوتر وصل کنیم؟ با استفاده از کابل میکرو یو اس بی

اتصال با استفاده از بلوتوث

بدون شک یکی از برترین ویژگی های کنترلر پلی استیشن 4 قابلیت بلوتوث است و شما می توانید از طریق بلوتوث به آن متصل شوید، اگر سیستم شما بلوتوث دارد که کار بسیار ساده است؛ در غیر این صورت نیاز به یک Bluetooth Mini Wireless Adapter دارید که قیمت کمی نیز دارد.

برای اتصال پلی استیشن 4 از طریق بلوتوث باید دکمه پی استیشن که در مرکز دسته قرار دارد را نگه داشته و دکمه Share را برای چند ثانیه نگه دارید تا چراغ دسته بازی کاملا روشن شود.

حال بلوتوث سیستم خود را روشن کرده و در بخش جتستجو کنترلر خود را پیدا کنید، در این بخش باید به کنترلر متصل شد و اگر از شما کد خواسته شد 0000 را انتخاب کنید تا به کنترلر به سیستم شما متصل شود. حال می توانید از دسته پلی استیشن خود در اجرای بازی ها استفاده کنید.چطور دسته پلی استیشن را به کامپیوتر وصل کنیم؟ اتصال با استفاده از بلوتوث

اتصال از طریق نرم افزار DS4Windows

نرم افزار DS4Windows روشی جالب برای پاسخ به سوال چطور دسته پلی استیشن را به کامپیوتر وصل کنیم به شمار می رود، برای دریافت این نرم افزار می توانید در این بخش کلیل کنید و آن را از وب سایت GitHub دریافت کنید. پس از دریافت این نرم افزار وا خارج کردن آن از حالت فشرده به محل حضور این نرم افزار بروید.

در این بخش باید نرم افزار را نصب کرده تا بتوانید از کنترلر خود استفاده کنید، این موضوع را در نظر داشته باشید که برای اولین سری سوال پرسیده می شود که آیا نیاز دارید سیو ها خود را نگه دارید یا خیر. پیشنهاد می کنیم حالت پیشفرض را در این بخش استفاده کنید.

اگر ویندوز شما نسخه 8 به بالاتر است گزینه ‘Install the DS4 Driver’ را انتخاب کرده و برای ویندوز 7 یا قدیمی تر نیاز به انتخاب گزینه ‘Install 360 Driver’ خواهید داشت. پس از این مرحله شما می توانید از کنترلر ایکس باکس خود استفاده کنید.چطور دسته پلی استیشن را به کامپیوتر وصل کنیم؟ اتصال از طریق نرم افزار DS4Windows

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها